Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:11:02 GMT

بازگشت مدافع همیشه مصدوم بارسا به لوشامپیونا؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۵۲۱۷

بازگشت مدافع همیشه مصدوم بارسا به لوشامپیونا؟

باشگاه نیس خواهان جذب ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی مدافعی که تابستان 2016 به عنوان جانشین مناسب برای کارلس پویول جذب شد، حالا دیگر نشانی از مدافع برجسته گذشته ندارد و از سال 2018 به طور مرتب با مصدومیت های متوالی دست به گریبان بوده است.

 

 

 

 

اومتیتی علی رغم توصیه پزشکان بارسا حاضر نشد قبل از جام جهانی 2018 جراحی کند و همین قضیه باعث شد او در دو سال گذشته با شدت گرفتن مصدومیتش روزهای متوالی از میادین به دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اومتیتی فصل جاری نیز یکی از غایبان همیشگی ترکیب بارسلوناست و در روزهایی که بارسا به دلیل مصدومیت جرارد پیکه به شدت با کبمود مدافع باتجربه روبرو است، نتوانسته یاری گر کادر فنی باشد.

 

طبق گزارش اسپورت، باشگاه نیس فرانسه خواهان جذب اومتیتی است. نیس پس از یک فصل دشوار و در حالی که اخیرا پاتریمک ویه را از از سرمربیگری اخراج کرده، به دنبال تقویت خود در خط دفاع است و ساموئل اومتیتی در فهرست خرید زمستانه باشگاه قرار دارد.

 

 

 

 

دانته کاپیتان و مدافع ارزشمند نیس از ماه نوامبر مصدوم است و اومتیتی قرار است جای خالی او را پر کند. گفته می شود نیس هنوز برای ارائه پیشنهاد رسمی به بارسا تردیدهایی دارد و تنها در صورتی این کار را انجام خواهد داد که از بهبودی مصدومیت وی مطمئن شود.

تابستان امسال لیون هم خواهان جذب اومتیتی بود ولی خود بازیکن حاضر نشد به باشگاه سابقش برگردد. او محصول آکادمی فوتبال لیون است.

بارسلونا ساموئل اومتیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ساموئل اومتیتی ساموئل اومتیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقیمانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

گولسیانی که هفت سال پیش به عنوان بازیکنی 26 ساله پا به لیگ ایران گذاشت، اکنون جشن تولد 33 سالگی‌اش را در پرسپولیس برپا کرده است. او در شرایطی جشن تولد خود را برگزار خواهد کرد که فردا به همراه تیمش مقابل نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم‌هایی که در آن سابقه بازی دارد، قرار خواهد گرفت.

گولسیانی دومین تجربه فوتبالی خود در لیگ برتر ایران را در نساجی و 6 فصل قبل‌تر دنبال کرده بود. او بعد از تجربه حضور در ذوب آهن راهی نساجی و قائمشهر شد و یک فصل در جمع سرخپوشان کار را دنبال کرد و در ادامه با پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان و در نهایت نیز اکنون پیراهن شماره 30 پرسپولیس را بر تن کرده است.

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس در دوره حضور در نساجی نیز در گلزنی موفق عمل کرده بود و طی 22 بازی برای این تیم 5 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود. اکنون باشگاه پرسپولیس در آستانه جدال با نساجی، با انتشار طرحی از مدافع گرجستانی خود، سالروز تولد گولسیانی را به وی تبریک گرفته است و باید دید این بازیکن در جدال حساس فردا چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد