Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:43:10 GMT

علی شجاعی در پرسپولیس رقیب جدید پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۵۴۶۶

علی شجاعی در پرسپولیس رقیب جدید پیدا کرد

با محرومیت سعید آقایی گمانه زنی درباره سمت چپ این تیم در جدال با سپاهان داغ شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آقایی در دقایق پایانی دیدار با ذوب آهن و در تنش لفظی با بازیکن حریف با کارت قرمز داور مواجه شد تا دیدار حساس این هفته مقابل تیم سابق خود را از دست بدهد و یک حسرت بزرگ برای او شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوسته، تاکنون به جز یک بازی آسیایی که دچار مصدومیت شده بود، در دیگر بازی‌ها به طور کامل برای این تیم به میدان رفته بود. اکنون با محرومیت این بازیکن، باید دید یحیی گل محمدی چه برنامه‌ای برای سمت چپ دفاعی‌اش خواهد داشت. از علی شجاعی ، محمد انصاری و حتی وحید امیری به عنوان گزینه‌های احتمالی حضور در سمت چپ دفاعی در دیدار حساس مقابل سپاهان یاد می‌شود. دیداری که پرسپولیسی ها امیدوارند به روند تکراری تساوی های خود خاتمه دهند و با امیدواری بیشتر آماده جدال دربی شوند.

 

علی شجاعی وینگر چپ تازه به خدمت گرفته شده سرخپوشان در این فصل فرصت کمی برای خودنمایی به دست آورده است. بازیکن سابق نساجی و تیم امید ایران که از قدرت تکنیکی، سرعت بالا و ارسال مناسب برخوردار است، بیگانه با پست دفاع چپ نیست اما میل بالای هجومی او شاید باعث شود تا در ضدحملات شرایط برای سرخپوشان سخت شود.

 

محمد انصاری که سرنوشت عجیبی برای ادامه همکاری با پرسپولیس در این فصل دنبال کرده، بعد از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت و عمل جراحی اکنون مدتی است که به تمرینات گروهی اضافه شده اما اولین بازی او بعد از نزدیک به هشت ماه دوری، شاید یک چالش بزرگ برابر سپاهان محسوب شود.

 

وحید امیری نیز دیگر گزینه سمت چپ دفاعی خواهد بود. وینگر ملی‌پوش پرسپولیس مدتی است که به عنوان مهاجم برای سرخ‌ها به میدان می‌شود اما تجربه بازی در سمت چپ دفاعی را هم دارد. با این حال کمبود بازیکن در خط حمله شاید او را گزینه‌های جانشینی سعید آقایی برابر سپاهان خط بزند. باید دید یحیی در آخرین تمرین تیمش پیش از جدال با سپاهان چه برنامه ای را دنبال خواهد کرد و به کدام گزینه می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی شجاعی سعید آقایی پرسپولیس تهران سعید آقایی علی شجاعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو سمت چپ دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، آریا یوسفی بازیکن جوان تیم سپاهان در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و از فرصتی که مورایس به او داده بود بهترین استفاده را کرد.

یوسفی از هفته هجدهم لیگ برتر فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد، یوسفی در حالی که به یکی از بازیکنان مورد اعتماد مورایس تبدیل شده بود با مصدومیت بدموقعی که برای او ایجاد شد از ترکیب اصلی این تیم فاصله گرفت اما در بازی با استقلال ملاثانی مجدد به ترکیب این تیم بازگشت و در وقت‌های اضافه با ارسال خوبی که داشت زمینه‌ساز گل‌دوم سپاهان شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

آریا یوسفی در بازی رفت مقابل استقلال خوزستان نمایش خیره کننده‌ای داشت و دو گل به ثمر رساند و یکی از گل‌های او با کات بیرون پا به ثمر رسید که توجه رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به خودش جلب کرد.

ویدئو: 317446

او با توجه به اینکه در بازی با استقلال ملاثانی در زمین حضور پیدا کرد، احتمال این موضوع خواهد بود که به‌عنوان جانشین در بازی با استقلال خوزستان در میدان حضور  پیدا کند و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که در بازی رفت داشت انگیزه‌های زیادی در این مسابقه خواهد داشت.

یوسفی در این فصل 4 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده و یکی از جوان‌های موفق لیگ برتر بیست و سوم بود و باید دید در ادامه فصل می‌تواند جایگاه خود را در ترکیب سپاهان به دست آورد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است