Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی یک ایدئولوژی منسجم برای رساندن ملت‌های مسلمان به کمال و سعادت است گفت: چراکه شاکله اصلی مکتب شهید سلیمانی توحید و عشق به اهل‌بیت(ع) و ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع فرمانده ، مسئولین و کارکنان یگان ویژه استان مرکزی گفت: عزت و سربلندی ملت ایران برگرفته از عنایات ویژه خداوند به ملت و نظام اسلامی است و اینکه می‌بینیم در طول این چهل سال بسیاری از تهدیدات از کشور رفع شده این برگرفته از عنایات ویژه خداوند است و باید این ویژگی نظام اسلامی را قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار کرد: کارکنان و مأمورین یگان ویژه سربازان غیور امام زمان(عج) و ولایت هستند که مخلصانه و مجاهدانه در عرصه دفاع از حریم امنیت کشور گام برمی دارند و تلاش می کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح سفیر یک شهید در یگان ویژه استان مرکزی اقدامی ارزشمند و بزرگ است و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود و قطعاً موجب برکات و خیرات زیادی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد:  آن چیزی که باید در طرح سفیر یک شهید به آن توجه داشت شناخت شهید و عملیاتی کردن سیره شهید در همه ابعاد زندگی است که اگر با جدیت و از روی اعتقاد قلبی دنبال شود قطعا گشایش های زیادی در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد می کند.

کریمی اظهار کرد: نیروهای مسلح در نظام اسلامی در طول این سال ها به خوبی نشان داده اند همواره برای گام برداشتن در مسیر شهدا پیشگام و پیشتاز هستند و این ثبات قدم در مسیر و آرمان های شهدا را با عملکرد خود به خوبی اثبات کرده اند.

وی افزود: تفاوت نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی با سایر کشورهای دنیا وجود معنویت و کار برای رضایت خدا است و به وضوح می بینیم که نیروهای مسلح همواره به دنبال ایثار و ازخودگذشتگی هستند این ویژگی برگرفته از شاخصه معنویت نیروهای مسلح است که خوشبختانه این مسئله روز به روز تقویت می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی بزرگترین نعمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و به عنوان یک سرمایه ارزشمند همواره راهگشای مشکلات محسوب می شود.

کریمی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی یک ایدئولوژی منسجم برای رساندن ملت های مسلمان به کمال و سعادت است گفت: چراکه شاکله اصلی مکتب شهید سلیمانی توحید و عشق به اهل بیت(ع) و ولایت است.

وی بیان کرد: حاج قاسم به خوبی توانست در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و اهل بیت(ع) پرورش پیدا کند و در حیات با برکت خود همواره به دنبال معرفی و نشان دادن کارآمدی این مکتب بود و از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: قدرت های رسانه ای دنیا که در طول حیات بابرکت شهید سلیمانی همواره به دنبال تحریف و سانسور کردن اقدامات و خدمات این بزرگوار به جهان اسلام بودند با تشییع میلیونی پیکر مطهر شهید دچار گیجی شده بودند و امپراطوری های رسانه ای دنیا همواره در برابر اقتدار شهید سلیمانی هم در قید حیات و هم پس از شهادت نتوانستند قد علم کنند.

کریمی یادآور شد: حاج قاسم در حیات با برکت خود تنها رضایت خدا را میدید و به همین دلیل به عالی ترین درجات الهی رسید و شهید سلیمانی عامل ویژگی های برجسته در جهان اسلام شد.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی تنها راه نجات از مشکلات و بحران ها را همراه بودن با ولایت و مطیع ولایت بودن می دانست و لذا رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی ولایت و تبعیت از ولایت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: حاج قاسم از بزرگترین سرمایه اجتماعی یعنی همان مردم به خوبی استفاده کرد و بسیج مردمی را پای کار آورد و امروز بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت خود مردم هستند و این مسئله هم در ایران و هم در سایر کشورهای منطقه به وضوح قابل مشاهده است.

وی گفت: حاج قاسم با شهادت خود پشتوانه عظیم مردمی جبهه مقاومت را به رخ دنیا کشید و امروز لشکر عظیم جبهه مقاومت در سراسر عالم برگرفته از ملت های مسلمان و امت حزب الله راه شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را با قوت ادامه می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: با ویژگی های برجسته و بسیار گسترده حاج قاسم می توانیم بگوئیم شهید سلیمانی نمادی از تمدن نوین اسلامی است و امروز اگر می خواهیم در گام دوم انقلاب به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت کنیم باید مکتب شهید سلیمانی را الگوی عملیاتی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مکتب شهید سلیمانی ملت های مسلمان نیروهای مسلح حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت

دکتر نور محمد خالد اندیشمند اهل نیجریه در گفتگو با خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه بیت المقدس همواره یک موضوع محوری در جهان اسلام بوده است، افزود: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان به اشغال اسرائیلی درآمده است و به همین دلیل اتفاقات خونینی در سرزمین فلسطین رقم خورده است. این امر نتیجه جداسازی هایی است که میان کشورهای مسلمان اتفاق افتاد و برخی از این کشورها ناآگاهانه در دام کشورهای غربی افتادند.

دکتر نور محمد خالد ادامه داد: هدف اولیه تفرقه افکنی میان کشورهای مسلمان، پیشبرد اهدافی بود که غرب برای تحقق امیال سیاسی و مادی خود در میان کشورهای مسلمان جستجو می کرد. اشغال فلسطین یکی از این اهداف بود که اسرائیل با حمایت متحدان غربی اش ان را به دست اورد و در حالی که کشورهای مسلمان مشغول اختلافات داخلی میان خود بودند، این هدف را توسعه داد. اختلافاتی هم که با وجود اوج گیری جنگ در منطقه میان اسرائیل و مردم فلسطین همچنان پابرجاست.

او در ادامه افزود: یعنی در این شرایط انتظار می رفت که دولت های مسلمان علاوه بر موضع گیری سیاسی در حمایت از مردم فلسطین اقدام عملی هم انجام دهند اما همچنان فاصله خود را با یکدیگر حفظ کرده اند. بنابراین ضروری است که تمام مسلمانان جهان با هوشیاری و با تکیه بر اصول مشترکی که دارند انسجام خود را بیش از پیش حفظ و دشمنان اسلام را ناامید و ناکام سازند.‏

دکتر نور محمد خالد به نقش متفکران و نخبگان کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی متفکران دینی نقش مهمی دارند و درصورتی که از قالب مرزهای مجازی و طبیعی فراتر روند  که به جای اندیشه ملی، اندیشه امت را برجسته سازند، می توانند ظرفیت های بالقوه برای وحدت میان مسلمانان را بالفعل سازند. در حال حاضر امروز وحدت اسلامی هنگامی جنبه عملی به خود خواهد گرفت که منشور مهم امت اسلامی به عنوان یک اصل مهم و بنیادین قرآنی و تنها مفهوم غالب اسلامی مورد توافق و تعهد فقها، اندیشمندان ودولتمردان کشورهای مسلمان قرار گیرد. وحدت مذاهب اسلامی یک هدف متعالی و حیاتی در به همپیوستگی امت اسلامی می باشد که پرداختن به آن بیش از گذشته حائز اهمیت است.
 

دیگر خبرها

  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت