Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - خانه فرهنگ کار معادن منگنز استان قم با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم : خانه فرهنگ کار معادن منگنز استان قم با حضورشهریار احمد بیگی مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مصطفیکاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ، مدیریت معدن منگنز و جمعی ازمدیران و روسای ستادی و اجرایی استان افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم مدیرکل دفتر امورفرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،با بیان اینکه استان قم به لحاظ فرهنگ کاردارای یک عقبه تاریخی است، گفت: اگر فرهنگ کار را درست تبیین کنیم در محیط کارمشکلات کاهش می یابد.
احمد بیگی تصریح کرد : برایارتقای فرهنگ کار، باید از مدارس شروع کرده و در کتب درسی به کار ارزش داده شود.
احمد بیگی با بیان اینکه توجهبه کار آفرینی در جامعه بایدتقویت شود، گفت: در زمینه اشتغال زایی و تولید بایدعزت کارآفرین حفظ شده و حمایت لازم از کار آفرین مورد توجه قرار گیرد.
همچنین در این مراسم مدیرکل تعاون کار و رفاهاجتماعی استان قم با اشاره به اینکه فرهنگ کار با خیلی دیگر ازفرهنگ های دیگر در ارتباط است‌، گفت : از هر فرصت مناسبی باید برای انتقال فرهنگکار به اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.
کاویانی یادآور شد : فرهنگ کارنباید با فرهنگ کار آفرینی اشتباه گرفته شود، فرهنگ کار خیلی مهم تر است چون فرهنگکار با حفظ و دوام شغل سر و کار دارد و صدا و سیما برای فرهنگ کار به صورت جدی وجهادی پای کار بیاید.
در این مراسم همچنین ازتلاشهای ارزشمند مهندس راغبیان مدیریت معادن منگنز در راستای فعالیتهای فرهنگی وورزشی با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی اجتماعی استان قم معادن منگنز فرهنگ کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین