Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت آموزش و امور فرهنگی مرکز توسعه حل اختلاف طی‌ اطلاعیه‌ای از ثبت نام برای برگزاری دوره‌های آموزش بدو خدمت میانجی‌گران با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شماره دو مدیریت آموزش و امور فرهنگی مرکز توسعه حل اختلاف به این شرح است:
"بنا بر ضرورت و اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه میانجی‌گران و با استناد به تبصره‌های ۱ و۲ ماده ۱۲ آیین نامه میانجی‌گری در امور کیفری مصوب سال ۱۳۹۵ هیات وزیران، مدیریت آموزش و امور فرهنگی مرکز توسعه حل اختلاف با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران، اقدام به برگزاری اولین دوره آموزش بدو خدمت میانجی‌گران نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر ضرورت و اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه میانجی‌گران و با استناد به تبصره های ۱ و ۲ ماده ۱۲ آیین نامه میانجی‌گری در امور کیفری مصوب سال ۱۳۹۵ هیات وزیران، مدیریت آموزش و امور فرهنگی مرکز توسعه حل اختلاف با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران، اقدام به برگزاری اولین دوره آموزش بدو خدمت میانجی‌گران نموده است.

متقاضیان پذیرفته شده در مرحله اول میانجی‌گری، جهت شرکت در این دوره های آموزشی، فرصت دارند از تاریخ ۹۹/۱۰/۱۱ لغایت ۹۹/۱۰/۱۶، مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب 0106327374009 بانک ملی ایران به نام مرکز توسعه حل اختلاف واریز نمایند و تصویر فیش واریزی را به رابطین میانجی‌گری در استان مربوطه ارائه نمایند. هرگونه پرداخت دیگری در خصوص دوره‌های آموزشی منوط به اطلاع رسانی مرکز توسعه حل اختلاف خواهد بود، لذا میانجی‌گران از هرگونه پرداخت به دانشگاه مربوطه خودداری نمایند.

زمان و آغاز و نحوه شرکت در دوره آموزشی و سایر جزئیات در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد گردید.

لازم به ذکر است شرکت در این دوره‌های آموزشی و کسب حد نصاب لازم در آزمون نهایی، ملاک اعطای پروانه میانجی‌گری خواهد بود."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز توسعه حل اختلاف کشور میانجیگری برگزاری دوره های آموزش دوره های آموزشی میانجی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ، وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز