Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار انزلی با اشاره به وضعیت زرد کرونایی این شهرستان، گفت: تالارهای پذیرایی و مهدهای کودک می توانند به صورت محدود و با رعایت دستور العمل های فعالیت کنند.

اسماعیل میر غضنفری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا بندرانزلی، اظهار کرد: طبق اعلام رسمی بندرانزلی در وضعیت زرد قرار دارد که این موضوع با همراهی و همکاری مردم در اجرای مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شکننده بودن این وضعیت در صورت عدم رعایت شهروندان اشاره کرد و افزود: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک از سوی ارباب رجوع از مهم‌ترین دلایل انتقال ویروس کرونا در انزلی است

میر غضنفری با بیان اینکه نصب و برداشتن بنرهای تبلیغاتی در گسترش ویروس کرونا تأثیر دارد خواستار جلوگیری از نصب بنر توسط شهرداری شد و عنوان کرد: در همه دانشگاه‌ها آزمون‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و در حوزه دانش آموزی نیز راهکارهایی اندیشیده شده تا در فضایی به دور از تجمع آزمون‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تالارها با رعایت شرایط، محدودیت و نظارت می‌توانند فعالیت داشته باشند، ادامه داد: به دلیل شرایط خاص و شاغل بودن، برخی از والدین ناچار هستند فرزندان خود را به مهد کودک بسپارند و در این راستا مصوب شد مهدکودک‌ها به صورت محدود و با یک سوم ظرفیت، با نظارت و رعایت چارچوب‌ها و با انجام تست‌های اولیه فعالیت خود را از سر بگیرند.

فرماندار انزلی درباره ادامه اعمال محدودیت ترددهای شبانه نیز گفت: به عقیده کارشناسان دورهمی های شبانه خانوادگی می‌تواند یکی از جدی ترین کانون‌های آلودگی باشد و بر این اساس این محدودیت حتی در شهرهای زرد نیز اعمال می‌شود.

میرغضنفری افزود: باید یاد بگیریم با پذیرفتن و رعایت چارچوب‌ها با این ویروس زندگی کنیم و نمی‌توانیم کسب و کار را تعطیل کنیم./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!