Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آئین نامگذاری مجموعه‌ ورزشی دومیدانی استان به نام «شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی»خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان به مناسبت اولین سالگرد «شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و در آئین نامگذاری مجموعه‌ ورزشی دومیدانی کهگیلویه و بویراحمد به نام «شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی»اظهار کرد: شهادت جانگداز سردار قاسم سلیمانی و یارانشان داغی بزرگ بر قلوب ملت ایران گذاشت و جامعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند سایر مردم ولایت مدار داغدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید سلیمانی حق بسیار زیادی به گردن مردم ایران دارند و ما نیز باید ادامه‌دهنده راه این شهید عزیز باشیم، چرا که او الگویی مناسب برای جامعه ورزشی ما محسوب می‌شود.

علوی  با بیان اینکه نام شهدا با نام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا عجین و راه شهدا، همان راه شهدای کربلا و ائمه اطهار (ع) است، گفت: برای پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های شهید سلیمانی مجموعه ورزشی دومیدانی سردار رشید اسلام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

سرهنگ جمشید ارسلان جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین و به مناسبت اولین سالگرد «شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بیان داشت: در باور ما نمی‌گنجد که یک سال است که حاج قاسم در بین ما نیست و نور چشممان آرامش قلبمان از میان ما رفته، حاج قاسم آرامش دهنده قلوب ملت ایران بود.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی هرگز از ذهن تاریخ محو نخواهد شد، با اینکه دشمن می‌خواست با شهادت سردار سلیمانی غروب این انسان بزرگ را ببیند اما شهادت او طلوعی جدید برای شیعه، مسلمین و انقلاب اسلامی شد.

رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان گفت: امروز اگر دشمن یک حاج قاسم را از ما گرفت اما ۸۰ میلیون حاج قاسم در ایران به وجود آمد و این رویش بزرگ مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

ارسلان جو تصریح کرد: در شهادت سردار سلیمانی شاهد بودیم که چگونه مردم ادیان مختلف به شهادت سردار عاشقانه واکنش نشان دادند این همان طلوع جدید و ماندگار حاج قاسم است و ترویج این مکتب می‌تواند به عنوان مصونیت انقلاب ما باشد.

وی گفت: حاج قاسم یک انسان بزرگ و الهی بود چون الهی، فاطمی و حسینی فکر می‌کرد لذا او زمان شهادت و نوع شهادت خود را در سال ۷۸ تفسیر کرده بود برای همین امروز حاج قاسم به عنوان قهرمان جاوید ملت ایران و جهان اسلام است.

ارسلان جو ابراز داشت: حاج قاسم در هر عرصه‌ای (سیاسی، اقتصادی و …) یک قهرمان است و ما به عنوان یک مسلمان انقلابی افتخار می‌کنیم که حاج قاسم سلیمانی از جنس ما و استاد و فرمانده ماست و ما مرید او هستیم. حاج قاسم اهل زد و بند و تظاهر و ریا نبود و تنها با خدا معامله می‌کرد و به همین دلیل امروز در بین قلوب محبوب است.

آذر صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این مراسم شهید سلیمانی را چهره کاریزماتیک جبهه مقاومت، سردار ملی و قهرمان امت اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به زیبایی فرمودند که حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود و امروز باید این مکتب را در امتداد مکاتب مختلف انقلاب اسلامی بازشناسی کرده و بیشتر برای نسل امروز بازگو کنیم.

صفای نیا تصریح کرد:شهید سلیمانی همواره برای اعتلای نام مقدس ایران اسلامی تلاش کرد و مردم ما هم باید در پشتیبانی از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند نظام و انقلاب از این بزرگمرد تاسی کنند. ضمن اینکه خون این شهید امروز مایه شرمساری و نابودی دشمنان ما و اتحاد بیشتر گروه‌های مختلف کشور است و راه تاریخ را به نفع جبهه اسلام تغییر خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: شهادت مردانی چون سلیمانی نشان از قدرت دشمن نیست، بلکه نشان از ضعف و زبونی دشمن است، با شهادت سلیمانی تفکر و اندیشه ایشان در مقاومت و مبارزه با ظلم تکثیر شد .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر لزوم تبیین بیشتر ابعاد شخصیتی و مجاهدانه شهید حاج قاسم سلیمانی برای ورزشکاران استان عنوان کرد: شهید سلیمانی فقط یک نظامی نبود، بلکه یک دیپلمات برجسته بود که با خوی انسانی و مجاهدانه خود زمینه اتحاد بین مسلمانان و محور مقاومت را ایجاد کرد.

وی در پایان این آئین از مدیر کل ورزش وجوانان استان، بسیج اقشار سپاه فتح و مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان تقدیر وتشکر کرد.

گفتنی است این آئین با حضور صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان، علوی مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین اداره کل ،محمدی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان،رضایی مسئول مداحان سپاه فتح ،روایی رئیس ورزش وجوانان شهرستان بویراحمد و جمعی  از روسای  هیئت های ورزشی استان وشهرستان برگزار گردید. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان سپهبد حاج قاسم سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد بسیج اقشار سپاه فتح سپاه فتح استان شهید سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران