Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ورزشکاران این استان اقدام به برگزاری نمایش اقتدار و صلابت در قالب رژه موتوری و دوچرخه‌سواری کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمد تقی علوی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت ایام سالگرد  شهادت  سپهبد حاج قاسم سلیمانی و  ابومهدی المهندس با اشاره به برگزاری رژه دوچرخه سواری و موتورسواری گفت: این برنامه به همت سپاه فتح استان و اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان هدف از برگزاری این برنامه را تجدید بیعت با شهدا دانست و افزود: ان شاء الله بتوانیم راه و مکتب شهید سلیمانی را با همت جوانان ادامه بدهیم.

وی در ادامه مکتب حاج قاسم را بهترین الگو برای همه نسل‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: حاج قاسم متعلق به کشور و مردم عزیز ما نیست بلکه حاج  قاسم الگوی همه ملت‌های آزاده و مسلمان است.

علوی در سخنان  پایانی خود تصریح کرد: امروزه جبهه مقاومت در سرتاسر جهان گسترده شده و مردم کهگیلویه و بویراحمد و دنیا نیز به نام و رمز حاج قاسم جلوی استکبار و زورگویان عالم می‌ایستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد