Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: دشمن شناسی و امام شناسی دو ویژگی برجسته این مرد بزرگ و مرد الهی است و به همین دلیل ۴۰ سال در جبهه حق تردید نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی شنبه (13 دی) در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گلزار شهدای شهر کرمان با بیان اینکه پس از هفته بسیج، این دومین مرحله از آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است که با همکاری دادگستری کل استان، اداره کل زندان ها و سپاه استان انجام می شود؛ گفت: تشکیل کارگروه های صلح و سازش، یک تجربه بسیار مؤمنانه ای در استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی اظهار کرد: ایشان 40 سال عاشورایی زندگی کرد و 40 سال در جهاد بود؛ حتی یک فیلم و عکس از حاج قاسم پشت میز نمی بینید بلکه حاج قاسم را با خاک می بینید؛ این خیلی پیام و مفهوم دارد.

 

 

وی گفت: شما همه جا حاج قاسم را در خاک می بینید چه در 8 سال دوران پر افتخار دفاع مقدس و چه در دوران پرافتخار مقابله با شرارت ها در جنوب شرق کشور و چه در 21 سال مجاهدت در جبهه بزرگ اسلام در مقابل شقی ترین افراد بشر؛ هیچ چیز برای او اهمیت ندارد و دنبال هیچ عقبه ای نیست، شهید حاج قاسم سلیمانی رسالت محور بود و برایش مهم نبود.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی چهره واقعی تقریب جهان اسلام و امروز به عنوان نماد وحدت ایران اسلامی است؛حاج قاسم ویژگی های زیادی دارد اما دو ویژگی برجسته که امروز جامعه و جهان اسلام به آن نیاز دارد، دشمن شناسی و امام شناسی است و این دو ویژگی برجسته این مرد بزرگ و مرد الهی است و به همین دلیل 40 سال در جبهه حق تردید نکرد زیرا می دانست که انقلاب و امام انقلاب به حق است و آنچه که می گویند واجب الاجرا است و جای تردید ندارد.

 

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهید پورجعفری در جبهه حق الگویی است و یک لحظه حاج قاسم را تنها نگذاشت و او را رها نکرد تا حاج قاسم بتواند رسالت الهی خود را انجام دهد و این وفای حسین پورجعفری در جبهه حق با این فرمانده بزرگ باید در جهان، انقلاب و جبهه حق الگو بشود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: وقتی با حاج قاسم می نشستی در فضای جبهه می رفت و شروع می کرد به حرف زدن و آرام می شد و هر کسی که از شهدا می گفت دو زانو گوش می داد و می گفت بگو؛ مسئولیت ما در کرمان خیلی سنگین است؛  لذا ما باید فرهنگ غنی و مکتب حاج قاسم که مکتب اهل بیت است را برای مصونیت انقلاب اسلامی و ملت ایران از کرمان که قله و سرچشمه است، ساری و جاری کنیم.

 

 

وی در پایان گفت: سالگرد یک برنامه کوتاه مدت است و برنامه بلند مدت و میان مدت عمیق فرهنگی این است که حاج قاسم سلیمانی ها باید برای ادامه راه جوشش پیدا کنند و تولید شوند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی حاج قاسم جبهه حق حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حیات سراسر معرفت و فرزانگی امام جعفر صادق (ع)
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت