Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین آزادی ۶۳ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان کرمان از اجرای ۶۳ عنوان برنامه به تعداد سال‌های زندگی پربرکت سردار سپهبد شهید سلیمانی در هفته مقاومت از سوی دستگاه قضایی این استان خبر داد. خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین آزادی ۶۳ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان کرمان از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مشعل فروزان جبهه مقاومت اسلامی یاد کرد و گفت: در سال قبل در چنین ایامی اسوه جهاد، ایثار، اخلاص، حماسه، ولایت مداری، دین مداری، نوع دوستی و فردی که دانش آموخته، تربیت یافته و پرروش یافته مکتب سیدالشهدا (ع) بود به دست شقی‌ترین انسان عصر حاضر کره زمین و شرورترین فردی که سردمدار یک دولت تروریست است به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عمر با برکت خود را در جهت مبارزه با ظلم و نظام استکباری و ایادی آن‌ها در منطقه سپری کرده بود و علمدار مبارزه با ترورریست است که به دست شقی‌ترین انسان عصر حاضر کره زمین و شرورترین فردی که سردمدار یک دولت تروریست است به درجه رفیع شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ملت امام حسین (ع) شورشی به پا شد و این ملت عزیز عزادار شد، اظهار کرد: ملت ایران و آزادی خواهان جهان اسلام، سالیان سال در ماتم از دست دادن سردار سپهبد شهید سلیمانی خواهند گریست، اما این غصه و این عزا آن مشعل فروزان را پرفروغ‌تر خواهد کرد به گونه‌ای که فروغ این مشعل چشم سیه دلان تاریخ را کور خواهد ساخت و این شورش تبدیل به یک خروش و خیزش خواهد شد که بنیان ظلم و استکبار در عرصه کره خاکی را درخواهد آورد.

موحد ادامه داد: جیره خوارانی که امروز در ساختار‌های بین المللی در برابر این اقدام ددمنشانه و وحشی گرایانه سکوت کرده اند و یا به طور ضمنی این رفتار وقیحانه را تایید کردند و منفعلانه و رذیلانه در برابر این واقعه تلخ رفتار کردند، باید بدانند که براساس آیه شریفه قرآن کریم که می‌فرماید فمن اعتدی علیکم فاعتدو علیه به مثل بمااعتدی علیکم و تقواله واعلمو ان اله مع المتقین شیفتگان و دلدادگان سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی در سراسر جهان به خصوص در جبهه مقاومت تا وقتی که به این آیه شریفه عمل نکنند و شاهد محاکمه و مجازات عاملان و آمران این جنایت علیه بشریت نباشند و این جانیان را در پیشگاه جامعه جهانی و در دادگاه عدل اسلامی محاکمه و مجارات نکنند؛ آرام نخواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: امید است با عنایت حق تعالی و با لطف الهی همه ما به زودی شاهد مجازات این افراد شرور و جنایتکاران جهانی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۶۳ عنوان برنامه به تعداد سال‌های زندگی پربرکت سردار سپهبد شهید سلیمانی در هفته مقاومت از سوی دستگاه قضایی این استان خبر داد و گفت: برگزاری اردو‌های جهادی، رونمایی از المان شهید سلیمانی، تجدید میثاق اعضای شورای قضایی با شهدا به ویژه سرداران شهید سلیمانی و پورجعفری و برگزاری ویژه برنامه ظهر شهادت حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته مقاومت در دادگستری کل استان کرمان و حوزه‌های قضایی تابعه است.

موحد بیان کرد: اهدای خون توسط ۶۳ نفر از قضات و ۶۳ نفر از کارمندان قضای، تجلیل از ۶۳ نفر از یادگاران دوران دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه خانواده کارکنان ازدیگر برنامه‌های هفته مقاومت در دادگستری کل استان کرمان به شمار می‌رود.   بیشتر بخوانید: ۳۵ زندانی جرائم عمد با بدهی کمتر از ۱۰میلیون تومان در استان بوشهر آزاد می‌شوند وی اظهار کرد: نشست بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی نیز با حضور وکلا، اساتید و قضات در این هفته برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در هفته مقاومت برگزاری ۶۳ ختم قران کریم، ۶۳ ختم صلوات، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی موکب سردار دل‌ها و برگزاری مراسم خاطره گویی با عنوان شبی با سردار نیز اجرایی خواهد شد.

موحد به توزیع ۱۳۳۵ سبد معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته مقاومت ۱۵۰ تبلت دانش آموزی در بین فرزندان خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده و توزیع ۱۰۰ تبلت دیگر نیز در برنامه است.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین مرحله آزادی زندانیان در راستای طرح سردار سلیمانی، گفت: در مرحله دوم این طرح زمینه آزادی ۶۳ مددجو با پرداخت سه میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان فراهم شده است.

رمضان امیری افزود: با اجرای مرحله نخست آزادی زندانیان درراستای طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج، ۱۳۸ مددجوی جرایم غیرعمد و مالی آزاد شدند و در مرحله دوم برنامه ریزی‌ها برای آزادی ۶۳ نفر به تعداد سال‌های پربرکت سن سردار جبهه مقاومت بود که در نهایت زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی اصلی مددجویان جرایم غیرعمد و مالی ۲۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: با وساطت و طرح صلح و سازش نواحی بسیج و سپاه و همراهی متدینین استان کرمان، حدود ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گذشت شاکی حاصل شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان یادآور شد: مددجویان زندان‌ها در پشت دیوار‌ها محبوس هستند و بسیار برای آن‌ها امیدوار کننده است که دستگاه قضایی، سپاه و سایر نهاد‌ها پشتیبان آن‌ها هستند.

امیری ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۶۳ جهیزیه به خانواده‌های زندانیان نیازمند تحویل می‌شود و یک هزار و ۳۳۵ سبد معیشتی در بین خانواده‌های نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: امنیت موجود درون زندان‌ها با اقدامات دستگاه قضایی و نگاه مسئولان قضایی از جمله رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان و نیز با همراهی و مساعدت سپاه، نواحی بسیج و سازمان بسیج حقوقدانان چندین برابر شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با تاکید بر اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره به چگونگی انجام رسالت و وظیفه در جبهه حق توجه داشت، گفت: این شهید گرانقدر چهره واقعی تقریب جهان اسلام بود و امروز به عنوان نماد وحدت ایران اسلامی است.

سردار حسین معروفی افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دنبال هیچ عقبه‌ای نبود و همواره براساس رسالت محوری حرکت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه یکسال از شهادت ابرمجاهد تاریخ معاصر ما و قهرمان بزرگ ایرانیان و جهان اسلام می‌گذرد، اظهار کرد: شهادتی که غم آن هیچگاه کهنه نمی‌شود و امروز فضای کشور ما در سالگرد شهادت شهدای مقاومت فضای معنوی است و عاشورایی در خانه‌های ملت بزرگ ایران برپاست.

وی با تاکید بر اینکه علت ماندگاری و جاودانگی اندیشه، فکر و اراده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، تاسی به مکتب عاشورا بود، تاکید کرد: عاشورا ماندگار است و این شهید عزیز خروجی عاشورا است و ۴۰ سال عاشورایی زندگی و جهاد کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: نظام سیاسی این مرد بزرگ، جامع الاطراف و نگاه او نگاهی اسلامی و مبتنی بر اسلام ناب بود و از این رو او امروز بر همه قلوب ملت ایران حاکم است و بسیاری از افراد در حالی عاشق سردار سلیمانی هستند که هیچگاه او را ندیده اند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های فردی، اجتماعی، اخلاقی، نظامی و ... ویژگی‌های برجسته‌ای داشت، اظهار کرد: دشمن شناسی و امام شناسی دو ویژگی برجسته این مرد بزرگ و الهی بود.

وی ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم دشمن و هم امام خود را خوب می‌شناخت و به همین دلیل ۴۰ سال در جبهه حق تردید نکرد و کند نشد و می‌دانست انقلاب و امام واجب التعظیم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استحکام درونی به معرفت و همواره به خداوند توکل داشت و سنت الهی در یاری جبهه حق را باور داشت و بر این اساس ۴۰ سال سنت الهی را عملیاتی کرد و باور داشت که امام وی برحق است؛ انقلاب برحق است؛ عاشورا و اهل بیت (ع) و قرآن برحق هستند و پای آن حق ایستاد و اربا اربا شد و خدا عزیزش کرد.

سردار معروفی تاکید کرد: دلیل اصلی اینکه حاج قاسم از دشمن نمی‌ترسید و در نزدیک دشمن در دهان گرگ را ه می‌رفت، این بود که از خدا می‌ترسید و از غیر خدا نمی‌ترسید.

وی با یادآوری این مطلب که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس حبیب ثارالله بود و امروز حبیب مردم است، گفت: مسئولیت ما در کرمان بسیار سنگین است، زیرا امروز کرمان، کانون توجه جهان اسلام و ایران است و باید فرهنگ غنی و مکتب حاج قاسم از کرمان به بهترین شکل ممکن ساری و جاری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح سردار سلیمانی برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با همکاری سپاه ثارالله، دادگستری کل استان و اداره کل زندان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: از هفته بسیج کار مومنانه‌ای با همکاری دادگستری کل استان و سازمان زندان آغاز شده است و با تشکیل کارگروه‌های صلح و سازش تجربه بسیار مومنانه‌ای در استان کرمان برای ایجاد زمینه آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در راستای ایجاد زمینه آزادی مددجویان غیرعمد و مالی در استان کرمان مورد توجه فرمانده سپاه کشور نیز قرار گرفته است.

در این ایین و در جوار مزار شریف سردار جبهه مقاومت، احکام ازادی ۶۳ مددجوی جرایم غیر عمد و مالی به ان‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری کرمان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رئیس کل دادگستری استان کرمان مددجوی جرایم غیرعمد و مالی زندان های استان کرمان دادگستری کل استان آزادی زندانیان سردار سلیمانی سپاه ثارالله شهید سلیمانی دستگاه قضایی فرمانده سپاه زمینه آزادی جبهه مقاومت هفته مقاومت جهان اسلام زندان ها آزادی ۶۳ ۶۳ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد