Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۱۱۳ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و کشف دو هزار و ۵۰ عدد انواع فشنگ و انهدام یک باند قاچاق سلاح در این استان خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز؛ سردار سید محمد صالحی عصر امروز شنبه در خصوص این خبر، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی، به مدت یک هفته و باهدف مبارزه با سارقان، دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی در سطح استان خوزستان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح هفت باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو و ورود به عنف منهدم شد، افزود: در این راستا همچنین ۴۶۲ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف استان خوزستان دستگیر شده و هفت دستگاه خودرو، موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: همچنین در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی شده را کشف و ۲۱۳ خرده فروش را دستگیر کرده و همچنین یک باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کرده و۶ باب منزل پلمب شد.

صالحی بیان کرد: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان و با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی، ۱۱۳ نفر دارنده سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۱۲۶ قبضه سلاح به همراه دو هزار و۵۰ عدد فشنگ را کشف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح را در مبادی ورودی شمال استان متلاشی و۳۰ قبضه سلاح کلت کمری را از آنها کشف و ضمن توقیف، یک دستگاه خودروی پژو، دو قاچاقچی سلاح را در این ارتباط دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند، در پایان تأکید کرد: پلیس با تمام توان در برابر هر بی‌قانونی ایستادگی کرده و با اجرای طرح‌های ویژه، برهم زنندگان نظم عمومی را تسلیم قانون می‌کند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند