Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: همه می‌دانند استقلال یک تیم بزرگ در ایران و آسیا است. تیم ما روند خوبی داشته است و با برنامه‌های ریزی‌های کادر فنی و همت بازیکنان، به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله مقداری زمان‌بر است اما به آن نزدیک هستیم. تیم ما در آرامش به سر می‌برد و می‌خواهیم نشان دهیم‌ آلمینیوم تیم بزرگی است و مقابل استقلال به دنبال حداکثر امتیاز هستیم. تیم ما به خودباوری رسیده است که هر تیمی را حتی استقلال را هم می‌تواند ببرد. ما بازی‌های استقلال را دیدیم و گروه آنالیز تیم حریف را مورد بررسی را انجام داده است. ما هم تیم آلومینیوم هستیم و مقابل استقلال اگر صد دقیقه هم بازی کنیم، با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

او درباره در پیش بودن داربی و عوض شدن تاریخ این بازی بر خلاف تاریخ‌ تعیین شده ادامه داد: هر تیمی که داربی را برگزار می‌کند، فشار زیادی رویشان است و دو تیم ممکن است دچار افت شوند اما تیم به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشته است. بین بازی‌های ما فاصله ما افتاد و برنامه‌ریزی ما تغییر کرد و دچار مشکل شدیم اما سعی کردیم خود را به این بازی برسانیم.

مربی آلومینیوم افزود: امیدواریم تیم ما دچار نوسان نشود. ما بعد از هفته دوم که شرایط بهتر شد، تلاش‌مان این بود که بهتر شویم. تیم ما جاه طلب است و با تمام وجدشان مقابل استقلال بازی می‌کنند.

عبداللهی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: تنها مصدوم ما محسن ربیع‌خواه است و ایران‌پوریان و آقاخان با نظر سرمربی و پزشک تیم و با بهتر شدن شرایط‌شان به میادین بازمی‌گردند.

او درباره احتمال  لغو بازی‌ها به خاطر آلودگی‌ها گفت: تخصص من این نیست و من تصمیم‌گیرنده نیستم اما اگر بازی ما لغو شود، طبیعتا بازی پرسپولیس هم لغو می‌شود اما ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

مربی آلومینیوم درباهر مساله نیمکت‌های شلوغ خاطرنشان کرد: در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد اما وقتی نیمکتی در بازی شلوغ می‌کند و باعث می‌شود تصمیم‌های داور عوض شود، نمیکت مقابل هم برای اینکه از حق خودش دفاع کند، عکس العمل نشان می‌دهد. این برای فوتبال ما خوب نیست و شاید این کارها را مربیان ناخواسته انجام می‌دهند. اگر عمدی نیمکتی چنین کاری را انجام دهد، نیمکت مقابل  مجبور به واکنش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عبداللهی آلومینیوم داربی مقابل استقلال تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد

استقلال با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان صاحب سیزدهمین پیروزی فصل خود در ورزشگاه آزادی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم استقلال که در هفته بیست‌و ششم لیگ برتر فوتبال در نیمه اول با یک گل از ذوب آهن عقب افتاده بود، در نیمه دوم کامبک زد و با دو گل زیبای ماشاریپوف و بلانکو از سد ذوب آهن گذشت.

این سیزدهمین پیروزی استقلال در بازی‌های خانگی بود و باعث شد تا شاگردان جواد نکونام در صدر جدول بمانند.

استقلال در جدول بازی‌های خانگی بالاتر از سایر تیم‌ها قرار دارد و البته همچنان با ۵۷ امتیاز مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می‌شود.

با پیروزی مقابل ذوب آهن رکورد جالب استقلال در بازی‌های خانگی دست نیافتنی‌تر از قبل هم شد.

استقلال در ورزشگاه آزادی فقط ۲ مساوی داشته که یکی از آنها مقابل پرسپولیس بوده هرچند که هر ۲ دربی تهران امسال مساوی شد.

بلانکو با گلی که در دقایق پایانی برای استقلال زد باعث شد تا این تیم در صدر جدول بماند و سرنوشت قهرمانی همچنان در دست شاگردان جوان نکونام باشد.

در حالی که اگر مهاجم آرژانتینی این گل حساس را نمی‌زد، پرسپولیس به صدر جدول رفته بود و شرایط به نفع این تیم عوض می‌شد.

هر ۲ گل استقلال مقابل ذوب آهن را بازیکنان خارجی این تیم زدند و اتفاقاً گل‌های بسیار زیبایی هم زدند تا جواد نکونام یک پیروزی فراموش نشدنی را در دقایق تلف شده در حضور هواداران استقلال تجربه کند.

کد خبر 751319

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • جریمه انضباطی آلومینیوم و پرسپولیس
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد