Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاریسی ها به جذب هافبک جوان اسپرز علاقه دارند. 

دله آلی، هافبک تهاجمی 24 ساله و انگلیسی باشگاه تاتنهام حضور چندانی در بازی های این تیم ندارد و به احتمال فراوان در ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، سران پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال فروش برخی از بازیکنان خود و کسب 40 میلیون یورو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیاندرو پاردس، ادریسا گانا گیه و یولیان دراکسلر در لیست فروش این تیم هستند و اگر پیشنهاد خوبی برای آندر هررا و تیلو کرر دریافت کنند، این دو بازیکن را نیز به فروش می رسانند. سران پاری سن ژرمن به جذب دله آلی علاقه مند هستند و در تابستان نیز برای جذب او اقدام کرده بودند. به خدمت گیری دله آلی در ژانویه توسط پاریسی ها به فروش برخی از بازیکنان این تیم بستگی دارد.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سرمایه پرسپولیس 701 میلیارد، استقلال 719 میلیارد تومان بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست خبر بد از خانم بازیگر ایرانی سریال قهوه تلخ + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)