Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر آلومینیوم اراک گفت: صد در صد برابر استقلال انگیزه زیادی دارم، فصل قبل هم برابر استقلال خوب بازی کردم

جابر انصاری، بازیکن آلومینیوم از شکایت خود از باشگاه استقلال خبر داد.

به گزارش طرفداری، جابر انصاری در مورد بازی فردا برابر استقلال که بازی برابر تیم سابقش محسوب می شود به طرفداری گفت:

صد در صد برابر استقلال انگیزه زیادی دارم، فصل قبل هم برابر استقلال خوب بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ترکیب پیکان یک پاس تک به تک به بازیکن مان دادم و یک شوت هم زدم که با بدشانسی به بالای دروازه رفت.

انصاری ادامه داد:

خدا را شکر شرایط مان فوق العاده است و روند تیم مان نسبت به اول فصل بهتر شده است. برابر تیم های بزرگ خوب نتیجه گرفته ایم و فقط از سپاهان شکست خورده ایم که خودتان دیدید در این بازی اتفاق های داوری در نتیجه بازی موثر بود.

بازیکن آلومینیوم اراک در مورد شکایت از استقلال گفت:

متاسفانه استقلال چکی از آقای نامداری به من داد که با گذشت 20 روز هنوز پاس نشده و باشگاه هم پاسخگو نیست. از همان روز اول گفتم فقط چک آقای عبدیان را قبول دارم وبی آن ها گفتند چک نامداری طلا است اما ما که چیزی ندیدیم. بازیکنان دیگر را نمی دانم ولی من هنوز پولی دریافت نکرده ام.

جابر انصاری در پایان گفت:

در توافق من با استقلال بندی وجود داشت که اگر چک پاس نشود می توانم از استقلال به فدراسیون فوتبال و AFC شکایت کنم که من این کار را انجام داده ام. الان هم پیگیر حق و حقوقم هستم.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سرمایه پرسپولیس 701 میلیارد، استقلال 719 میلیارد تومان بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست خبر بد از خانم بازیگر ایرانی سریال قهوه تلخ + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر استقلال جابر انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی

تیم استقلال تهران در شش بازی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برابر ذوب آهن قدرتمند بازنده نبوده است. آخرین باخت آن ها برابر تیم اصفهانی در اوایل سال 1400 شکل گرفت. 

به گزارش طرفداری، استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400 استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400 استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)