Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ملانوری روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: تغییر رنگ استان از نارنجی به زرد (به استثنای شهرستان بیرجند که نارنجی است) مرهون همدلی و همراهی مثال‌زدنی مردم و ستاد مدیریت کرونا است.

وی ضمن قدردانی از هم‌افزایی ایجاد شده در استان برای مدیریت کرونا، از همه تلاش‌های دستگاه‌های عضو ستاد استانی، اصناف، بازاریان همچنین رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و صدا و سیما در آگاهی‌رسانی به مردم در این ایام تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در کنار همراهی مثال‌زدنی مردم، وضعیت ما رو به بهبود گذاشت و امید است با ادامه این جدیت‌ها، وضعیت باز هم بهتر شود و شاهد شکسته شدن زنجیره کرونا در استان باشیم.

وی دفاع از سلامت مردم را خط قرمز و اولویت برشمرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز بین اولین و آخرین روز این حماسه جاویدان تفاوتی وجود نداشت لذا باید در مبارزه با  ویروس منحوس کرونا چنین عمل شود.

ملانوری با اشاره به این که هزینه‌های فراوانی  بر مدافعلان سلامت و عموم مردم وارد شده تا به وضعیت فعلی برسیم تصریح کرد: عادی‌انگاری و کوتاهی باعث از بین رفتن همه این موفقیت‌ها می‌شود لذا همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداران و معاونان استاندار باید در جهت تثبیت و بهبود وضعیت فعلی تلاش کنند.

وی به درخواست رسیده به ستاد مبنی بر برگزاری مجامع عمومی اشاره کرد و گفت: برگزاری مجامع عمومی در فضای باز نیز چون ترویج کننده عادی‌انگاری در جامعه محسوب می‌شود، ممنوع است.

استاندار خراسان جنوبی از شرایط تولید و توزیع ماسک در استان گفت و خاطرنشان کرد: از آنجا که سلامت مردم باید محور همه فعالیت‌ها قرار گیرد لذا اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان موظف است بر  بازار ماسک و نحوه توزیع آن نظارت کافی داشته و نسبت به جمع‌آوری ماسک‌های غیراستاندارد اقدام کند.

وی با قدردانی از ورود به موقع کارآفرینان عرصه تولید ماسک در استان گفت: اولویت ما در توزیع، ماسک‌های استاندارد تولیدی استان است که باید به قیمت هزار تومان در داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها عرضه شود.

ملانوری به دستور رییس جمهوری مبنی بر تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی به حوزه امنیتی که در زمینه سلامت تلاش می‌کنند اشاره کرد و گفت: فرماندهی انتظامی نسبت به گرفتن بودجه اختصاص یافته به استان، تلاش کند.

وی با تاکید بر آمار ۹۵ درصدی استفاده کارکنان ادارات استان از ماسک اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات باید به ۱۰۰ درصد برسد لذا دستگاه‌های متخلف در این زمینه، در جلسات آتی ستاد معرفی خواهند شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در اصناف و مراجعان آنها نیز باید صد درصدی شود.

وی افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان باید بر این موضوع نظارت کند و اصناف نیز از ارائه خدمت به شهروندانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، بپرهیزند، در غیر این صورت واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.

ملانوری تاکید کرد: فرمانداری‌ها موظفند از طریق شهرداران بر وضعیت آرامستان‌ها نظارت مستمر داشته باشند.

وی از مردم خواست با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث بهبود شرایط موجود شوند و صدا و سیما نیز با ادامه تولید برنامه‌های متعدد و متنوع برای فرهنگ‌سازی بیشتر در این مقوله تلاش کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حمید ملانوری خود مراقبتی خراسان جنوبی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حمید ملانوری خود مراقبتی ویروس کرونا حمید ملانوری خود مراقبتی خراسان جنوبی اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌های مغزی
  • دستیابی محققان به یک هدف درمانی جدید برای کنترل آسیب‌ های مغزی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند