Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:26:11 GMT

دروازه بان نفت MIS پیگیر پایان محرومیتش

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۷۴۰۷

دروازه بان نفت MIS پیگیر پایان محرومیتش

دروازه بان جوان نفت مسجدسلیمان با مشکلی عجیب مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری دروازه بان نفت مسجدسلیمان با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر عدم پرداخت بدهی 200 میلیونی اش به باشگاه سایپا 3 جلسه محروم شده است! 


گوهری که نیم فصل سال گذشته از سایپا راهی نفت مسجدسلیمان شد، قرار بود 200 میلیون به باشگاه قبلی بدهد و مسئولان نفت نیز تعهد کردند که این پول را پرداخت کنند اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده تا باشگاه سایپا با شکایت از گوهری او را 3 جلسه محروم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه اگر دروازه‌بان نفت این پول را پرداخت نکند محرومیتش به 6 ماه خواهد رسید.


مسئولان کمیته انضباطی از چند هفته پیش در مورد مشکل گوهری به باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه زده بودند که ظاهراً مسئولان نفت این موضوع را به اطلاع گوهری نرساندند. اتفاقات اخیر باعث ناراحتی گوهری و همچنین مجتبی حسینی سرمربی نفت شده است، ولی دروازه‌بان این تیم در تلاش است تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.


گوهری در حال مذاکره با مسئولان باشگاه سایپاست تا این مشکل را برطرف کرده و دوباره فرصت بازی برای نفت مسجدسلیمان را پیدا کند. گوهری حتی امروز هم در باشگاه سایپا حاضر شد اما هنوز در این خصوص به نتیجه نرسیده و جالب اینکه مدیران نفت نیز پولی در بساط ندارند تا به باشگاه سایپا بدهند!

نفت مسجد سلیمان احمد گوهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان احمد گوهری نفت مسجدسلیمان باشگاه سایپا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدواریم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با اشاره به وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها، با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)