Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@18:02:29 GMT

حدود ۶ هزار و ۸۰۰ مورد پایش مصرف گاز ادارات گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۷۴۷۲

حدود ۶ هزار و ۸۰۰ مورد پایش مصرف گاز ادارات گیلان

حسین اکبر غروب یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل زمستان و لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی توسط همه مشترکان ، شرکت گاز استان اقدام به پایش گسترده دمای اداره ها ، بانک ها و مدارس کرده است، افزود: از تعداد موارد بازدید شده یک هزار و ۷۲۴ مورد اخطار دریافت کردند  و گاز ۹۴۱ مورد  از اماکن دولتی نیز قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در بازدیدهای  انجام شده توسط کارشناسان شرکت گاز مشخص شد که فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سازمان ها و ادارات دولتی استان به نحو شایسته ای نهادینه شده است، تصریح کرد: اجرای مستمر پایش دمای ادارات سبب خواهد شد تا مصرف گاز به میزان مناسبی کاهش یابد.

وی با اشاره به دستور مقامات کشوری و همچنین دستورالعمل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان مبنی بر رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اظهار داشت: همه ادارات، بانک ها و همچنین مدارس موظفند نسبت به رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) در محیط ساختمان های خود اقدام نمایند.

اکبر ادامه داد: همچنین این سازمان ها موظفند در روزهای تعطیل و همچنین یک ساعت پیش از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند  تا پایداری جریان گاز برای مشترکین خانگی برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری از همه ادارات، بانک ها و مدارس استان  به منظور  اجرای شایسته پایش دما گفت:  این طرح با هدف نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تداوم خواد داشت.

بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک (۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان) از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

برچسب‌ها رشت گیلان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان گاز رشت گیلان گاز اخبار کنکور گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟