Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دنا در خصوص چرایی مسدود شدن مسیر یاسوج به سی سخت و مسیر جایگزین آن توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار دنا در خصوص آخرین وضعیت جاده سی سخت به یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس گفت:با توجه به فصل بارندگی و تجدید ریزش سنگ از ارتفاعات ترانشه های کنار جاده که گاها باعث انسداد مسیر می شود و به جهت لق گیری و ایمن سازی جاده اصلی ارتباطی یاسوج به سی سخت و بالعکس از طرف روستای ده برآفتاب مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی گفت: در راستای رفع موانع لغزندگی و ایمن سازی با مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری کشور هماهنگی های لازم جهت انسداد محورو مسیر جایگزین به شرح ذیل انجام  گرفت، لذا به همین دلیل محور یاسوج سی سخت از تاریخ 99/10/14 تا اطلاع ثانویه (بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۷ عصر) جهت انجام عملیات راهداری، مسدود  و مسیر جایگزین از  یاسوج -توتنده-سی سخت،بیاره و بلعکس امکان پذیر است.

وی در خصوص زمان بازگشایی مسیر اصلی بیان کرد: نیروهای خدمات رسان راهداری و حمل و نقل جاده و هلال احمر به صورت مداوم در این مسیر درحال بهسازی هستند و پیش بینی می‌شود در مدت زمان ۳ روز این محور بازگشایی شود.

وی افزود: جاده جایگزین نیز محور جاده یاسوج _ اصفهان و جاده کردیک بیاره به سی سخت است.

فرماندار دنا درخصوص خاکی بودن قسمتی از جاده جایگزین گفت: ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان و مسافران به اطلاع میرساند به دلیل معارضات اجتماعی بخش کمی از این محور از وضیت قابل قبولی برخوردار نیست و به محض حل شدن معارضات اجتماعی این قسمت آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسیر جایگزین سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم

اکبر ایزدی گفت: در پی بارندگی‌های دیشب و امروز و جاری شدن سیلاب‌ها، مسیر چاه غلامعلی مسدود شد.

وی افزود: شهروندان ضمن صبور بودن از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه غلامعلی خواست از چرای گوسفندان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر‌های جاده‌ای به غیر از جاده چاه غلامعلی که تا اطلاع ثانوی مسدوداست،  باز است.

ایزدی از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کنند. 

چاه غلامعلی منطقه عشایری بخش یزدان آباد است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان