Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی اداره بهزیستی شهرستان به ۸ نوعروس تحت حمایت بهزیستی اسلام آبادغرب جهیزیه اهداء شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آباد خبر، مراسم  اهداء جهیزیه به ۸ نوعروس  تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب  با حضور رئیس، معاون، مسئول امور اجتماعی و مددکاران در اداره بهزیستی اسلام آبادغرب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلیل جلیلیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: پرداخت جهیزیه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و بالا بردن سطح اعتماد به نفس عموم مردم انجام گرفته است.

گفتنی است نوعروسان قبل از دریافت جهیزیه با شرکت  در دوره های آموزشی و مشاوره ای، آموزش های قبل و بعد از ازدواج را فرا می گیرند.

در ادامه این مراسم ر ئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب از مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان  بازدید کرد.

جلیل جلیلیان در این بازدید به بررسی پرونده های خدمت گیرندگان در واحد های تیم خدمات سیار،مرکز مداخله در بحران، تعاملات و تفاهم نامه همکاری با سازمانها و ارگانها،آمار و مکاتبات صورت گرفته توسط اورژانس اجتماعی پرداخت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهزیستی اسلام آبادغرب اداره بهزیستی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی