Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای اطلاعات پلیس مرکزی عراق موفق شده اند طی یک عملیات جستجو در مناطق اطراف فرودگاه بین المللی بغداد تعداد ۹ قبضه اسلحه همراه با نارنجک و مهمات را کشف و ضبط کنند.

خبرگزاری میزان- وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای اطلاعات پلیس مرکزی این کشور در جریان بازرسی میدانی برای خلع سلاح غیر مجاز موفق به کشف و ضبط تعداد ۹ قبضه اسلحه همراه با نارنجک و مهمات در مناطق اطراف فرودگاه بین المللی بغداد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت کشور عراق همچنین در این بیانیه افزود: در جریان این بازرسی‌ها هشت قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه اسلحه RBK همراه با پنج نارنجک، پنج خشاب و ۷۶ گلوله انواع تفنگ و تپانچه و تجهیزات مختلف نظامی از مناطق حمدانیه و الستاده کشف و ضبط شده است. ضبط این موارد بدون هیچ حادثه‌ای به انجام رسیده است.

وزارت کشور عراق در ادامه تایید کرد که طرح تامین امنیت تظاهرات بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) و همرزمانش در میدان تحریر بدون هیچ مشکلی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: درگیری پلیس عراق و معترضان در نزدیکی کنسولگری ایران در نجف

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کشور عراق پلیس عراق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور عراق پلیس عراق وزارت کشور عراق قبضه اسلحه کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تعداد ۲ قبضه نارنجک از نوع ۴۰ تیکه در محدوده نرسیده به روستای قدیم چنگوله مهران پیدا شد که گروه مین یاب مستقر در مهران با حضور در منطقه، نارنجک‌ها را خنثی و منطقه را پاکسازی کردند.

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام