Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته می گوید آرتورو ویدال باید پرتلاش تر ظاهر شود.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر از نمایش شاگردانش برابر کروتونه رضایت دارد.

به گزارش طرفداری، آنتونیو کونته پس از دیدار برابر کروتونه به اسکای گفت:

امروز واکنش خوبی از سوی شاگردانم وجود داشت و من احساس کردم که ما با جنگندگی و ارائه یک بازی محکم کار را به روشی درست شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروتونه در صحنه گل با هفت بازیکن به سمت دروازه ما هجوم آورد و ما را روی کرنر غافلگیر کرد. ما در متحول کردن شرایط خوب کار کردیم و سپس هدیه دادن یک پنالتی ساده به حریف می توانست اضطراب ایجاد کند اما شاگردانم پس از تبدیل به گل شدن آن پنالتی، تمرکز خود را حفظ کردند و با ایجاد موقعیت های گلزنی یک پیروزی دیگر را به خانه آوردند.

مصدومیت لوکاکو و خطای پنالتی ویدال

روملو در عضله چهار سر ران خود مشكل عضلانی خفيفی را احساس كرد و خواهيم ديد كه آيا در معرض از دست دادن دیدار مقابل سمپدوريا قرار دارد يا نه. به محض اینکه او احساس مشکل کرد، بلافاصله او را تعویض کردیم و امیدوارم که مشکلش جدی نباشد. ویدال می تواند خیلی بهتر شود. او مطمئناً باید سرش به کار خودش باشد و سخت کار کند زیرا هیچ بازیکنی در ترکیب ثابت تیم جای تضمین شده ای ندارد. آرتورو باید نشان دهد که لایق بازی است و نیاز دارد خیلی بهتر از وضعیت فعلی خود کار کند. وقتی می گویم او باید خیلی بهتر عمل کند، به فراز و نشیب های زیادی که ما به عنوان اینتر، نمی توانیم آنها را در تیم خود شاهد باشیم اشاره می کنم. ویدال از این موضوع باخبر است و می داند که باید پر تلاش تر به تمریناتش برگردد زیرا گاهی اوقات یک بازیکن که در باشگاهی بزرگ حضور دارد ممکن است از تمرینات برای سرگرمی استفاده کند و تن به کار ندهد، اما این موضوع در اینجا صدق نمی کند و هر بازیکن باید بجنگد.

حکیمی وسنسی

خوشحالیم که استفانو سنسی بازگشته زیرا اساساً فصل گذشته فقط او را برای هفت بازی در اختیار داشتیم. سنسی بازیکنی است که به کیفیت ما اضافه می کند و در حال تبدیل شدن به همان بازیکنی است که در ابتدای فصل قبل دیده بودیم. ما روبرتو گالیاردینی، بازیکنی که در زمان ورود به بازی یک بازیکن قابل اطمینان برای ما است را نیز در اختیار داریم بنابراین خوشحالیم. ما گزینه های جایگزینی داریم و باید سعی کنیم به پیشرفت خود ادامه دهیم. ترکیب ما در نیمه دوم عملا همان ترکیبی بود که در فصل گذشته نیز آن را داشتیم و فقط حکیمی به آن اضافه شده بود. اشرف زمانی که به اینتر آمد فقط روی امور هجومی متمرکز بود اما به او از اهمیت وینگ بک ها در امور دفاعی توضیح دادیم و اکنون او در دفاع نیز در حال پیشرفت زیادی است. حکیمی که نسبت به ابتدای فصل بازیکن بهتری شده، به خاطر سخت کوشی اش سزاوار اعتبار و تمجید است و اکنون در کارهای دفاعی نیز می تواند تضمین هایی که دنبالش بودم را به ما ارائه دهد.

همچنین بخوانید: اینتر 6-2 کروتونه؛ لولای قهرمانی

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سرمایه پرسپولیس 701 میلیارد، استقلال 719 میلیارد تومان تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم

جکسون می‌گوید موفقیت چلسی نسبت به درخشش او در اولویت قرار دارد. 

نیکولاس جکسون در بررسی عملکرد خود در اولین فصل حضورش در چلسی اعتراف کرد که موقعیت‌های زیادی را از دست داده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مهاجم سنگالی علی‌رغم اینکه در اولین فصل حضورش در این باشگاه، دومین گلزن برتر چلسی بوده، به دلیل عدم استفاده کافی از موقعیت‌های گلزنی، مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار گرفته است. جکسون از زمان پیوستن به آبی‌های لندنی در تابستان گذشته، در مجموع 13 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده که 10 گل کمتر از کول پالمر، بهترین گلزن تیم است.

حال این مهاجم 22 ساله با پذیرفتن کمبودهای خود، اذعان کرده است که موقعیت‌های زیادی را از دست داده و نتوانسته است به استانداردهایی که پیش از انتقال به لیگ برتر در تابستان گذشته برای خودش تعیین کرده بود، برسد.

جکسون در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

فکر می‌کنم با توجه به موقعیت‌هایی که از دست دادم، باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندم. عملکردم خوب بود، اما به چیزی که می‌خواستم نرسیدم، یعنی بازی در لیگ قهرمانان فصل بعد. هر چیز دلیلی دارد و ما سعی می‌کنیم سال آینده (برای این هدف) بجنگیم. حتی اگر 10 یا 15 گل هم می‌زدم، مهم‌ترین چیز این است که تیم در بالاترین جایگاه ممکن قرار بگیرد و هواداران را خوشحال کند. آن وقت گل‌ها هم به دست می‌آیند.

وی اضافه کرد:

هر روز سعی می‌کنم پیشرفت کنم. مهم‌ترین چیز این است که در دسترس باشم، به تیم کمک کنم و بازی کنم. من موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهم، اما تلاش می‌کنم تا موقعیت‌های بیشتری خلق کرده و گل‌های بیشتری بزنم. امیدوارم سال آینده بهتر باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت