Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جانشین شهردار منطقه 4 تهران در ستاد مدیریت بحران گفت: منطقه 4 در کنار شش منطقه دیگر کلانشهر تهران توانست رتبه برتر مقابله با کرونا ویروس را براساس شاخص های ارزیابی کسب کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، محمدعلی فیاض با اعلام این خبر گفت: این مناطق با بررسی 12 شاخص ارزیابی در نظر گرفته شده از جمله تعداد برگزاری دوره‌های آموزشی، تعداد صدور دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و راهنماهای ابلاغ شده، تعداد اخبار و اطلاعات ارائه شده در فضای مجازی، توزیع اقلام بهداشتی، میزان مشارکت گروه‌های مردمی (دوام، سمن‌ها، بسیج .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) و مواردی از این قبیل به عنوان مناطق برتر اعلام شدند.
فیاض افزود: این اقدامات از ابتدای شیوع بیماری کرونا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی 5 گانه ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران در منطقه 4 با برگزاری 21 جلسه و تصویب بیش از 300 مصوبه در دستور کار قرار گرفت.
او ضدعفونی مستمر پایانه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران در دوران شیوع ویروس کرونا نام برد و افزود: در حوزه حمل و نقل و ترافیک از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر ضد عفونی پایانه ها و اتوبوس ها در دستور کار قرار گرفت.
فیاض با اشاره به تعطیلی بوستان های شاخص منطقه گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان علاوه بر ضدعفونی بوستانها، المان های بوستانی و المانهای شهری تعطیلی بوستان های شاخص منطقه از جمله باغ پرندگان از دیگر اقدامات این ستاد در منطقه 4 بود.
فیاض افزود: فعالیت های مطلوب گروه های داوطلبان واکنش اضطراری محلی و سایر اقدامات حوزه های پیشگیری، آمادگی، آموزش، مرکز عملیات اضطراری (EOC)، روابط عمومی و انجام اقدامات شاخص در سه ماهه سوم سال (فصل پاییز) از دیگر اقداماتی است که بر اساس این ارزیابی ها، عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه 4 را در کنار شش منطقه دیگر در سطح عالی معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد مدیریت بحران منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در راستای صیانت از آب‌های زیرزمینی، پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع این استان شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳۵ حلقه چاه غیرمجاز در این استان طی سال جاری مسدود شد.

وی افزود: این اقدام منجر به صرفه‌جویی و تقویت حوزه‌های آبی به میزان ۷.۰۵ میلیون مترمکعب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به انسداد چاه‌های غیرمجاز در این استان، خاطرنشان کرد: کرد: پیرو مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با استفاده از ظرفیت‌های کارگروه سازگاری با کم آبی استان تمرکز مباحث به موضوع تأمین آب و آبرسانی کلانشهر کرمانشاه بود.

یگانه ادامه داد: اولین اقدام عملی در راستای مصوبات جلسات این ستاد نجات تالاب هشیلان و سراب یاوری بود که این اقدام منجر به شناسایی و مکان‌یابی ۶۳ حلقه چاه آب غیر مجاز در حریم آبخوان تأمین آب کلانشهر کرمانشاه شد.

وی با اشاره به لایروبی رودخانه‌های این استان در راستای مقابله با سیل در زمستان ۱۴۰۲، گفت: با برگزاری جلسات تخصصی و پیگیری دستورالعمل‌های اقدامات احتیاطی فصول پاییز و زمستان اقداماتی برای کاهش خطر سیل احتمالی به انجام رسید.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا برای نخستین بار قرارگاه مقابل با سیل با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله راهداری، آب منطقه‌ای، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها تشکیل شد.

یگانه ادامه داد: پیش از آغاز فصل بارش سال جاری بیش از ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان کرمانشاه شامل رودخانه‌های رازآور، مرگ، گاماسیاب، قره‌سو و تنگ کنشت لایروبی شد.

وی اضافه کرد: موضوع لای روبی رودخانه‌های این استان بعد از گذشت حدود ۱۳ سال در سال گذشته انجام شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به طرح جایگزینی پساب فاضلاب در مصارف صنعتی، گفت: در این طرح تلاش شده است که استفاده از آب زیر زمینی به حداقل برسد.

یگانه ادامه داد: در راستای اجرایی شدن موضوع جایگزینی آب واحدهای صنعتی با منابع آب نامتعارف، برای پساب شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب و هرسین اقدامات مؤثری انجام گرفته و پساب این شهرها جایگزین آب واحدهای صنعتی این استان شد.

وی از افزایش ضریب نفوذ بیمه منازل روستایی و شهری خبر داد و گفت: ضریب نفوذ بیمه از ۲۰.۹۷ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۲۳.۷۶ درصد در سال گذشته رسید که تا پیش از سال ۱۴۰۱ این ضریب حدود ۱۰ درصد بوده است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه گزارش عملکرد یک ساله اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه شامل اقداماتی از جمله شناسایی و ساماندهی تشکل‌های کنشگر و بخش‌های خصوصی در مدیریت بحران، برگزاری مدون جلسات کمیته حفظ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی ارائه شد و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز به گزارش عملکرد در حوزه مربوطه پرداختند.

کد خبر 748465

دیگر خبرها

  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید