Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با توجه به بحران بیماری کرونا  و نبود امکان برگزاری آموزش‌های حضوری و به منظور جلوگیری از تجمع انسانی، مرکز بهداشت دزفول در نظر دارد، دوره‌های آموزشی را در طول سال به صورت آنلاین و با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: دوره آموزش آنلاین با عنوان اصول تغذیه سالم و مدیریت تغذیه در پیشگیری از بیماری کرونا در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵ راس ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود، بنابراین بدین وسیله از عموم مردم دعوت به عمل می‌آید تا در دوره پیشگفت حضور فعال نمایند.

پور آیین افزود: همچنین شهروندان گرامی جهت ورود به کلاس ابتدا بایستی نرم افزار ورود به کلاس را از لینک https://adobeonline.ir/help/ دریافت نموده و پس از نصب نرم افزار، از طریق لینک http://vc.dums.ac.ir/people
وارد کلاس شوند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول ادامه داد: همچنین همشهریان عزیز می‌توانند در صورت نیاز، فایل راهنمای ورود به کلاس را از لینک http://dezhc.dums.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=۳۲&pageid=۱۴۶۷۹ دریافت نمایند.

با عنایت به اینکه دوره‌های آموزشی آنلاین با استفاده از زیرساخت فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارائه می‌شود و با توجه به داخلی بودن این سایت آموزشی، در نتیجه مصرف داده اینترنت کاربران آن زیاد نخواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش مجازی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد