Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:42:52 GMT

پوچتینو: در PSG فقط پیروز شدن کافی نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۸۰۸۰

پوچتینو: در PSG فقط پیروز شدن کافی نیست

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جدید پاری سن ژرمن در مورد اهداف خود در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بالاخره شایعات هفته های اخیر به واقعیت تبدیل شده و باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد رسما با مائوریتسیو پوچتینو به توافق دست یافته است. او که سابقه بازی کردن در این باشگاه را نیز در کارنامه دارد، مدعی شد همیشه رابطه خوبی با هواداران پاری سن ژرمن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "پاری سن ژرمن همیشه به دنبال موفقیت و برتری بوده و بازیکنان این تیم باید لیاقت پوشیدن لباش باشگاه را داشته باشند. من فکر می کنم یک تیم فوق العاده در اختیار داریم و می توانیم آنچه که باشگاه و بازیکنان می خواهند را محقق کنیم، زیرا بازیکنان پاری سن ژرمن رقابت جو بوده و به دنبال فتح عناوین متعدد قهرمانی هستند.

 

 

من همیشه رابطه بسیار خوبی با هواداران پاری سن ژرمن داشتم. پاریس یکی از بزرگترین باشگاههای جهان بوده و در چنین باشگاهی فقط کسب پیروزی کافی نیست، شما باید با زیبا هم بازی کنید. بازیکنان تیم فعلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و آنها بازیگران اصلی هستند. آنها باید علاقمند به سبک بازی تیم در زمین باشند و این واقعا مهم است.

 

هدف اصلی ما این است که اطمینان حاصل کنیم همه در یک مسیر قرار دارند. ما می خواهیم ذهنیت و فلسفه با نقش آفرینی همه بازیکنان در تیم پیدا کنیم و هدف این است که بازیکنان بیش از هر چیز به دنبال کسب موفقیت و پیروزی باشند. ما می خواهیم باشگاهی قوی با ساختار قدرتمند داشته باشیم."

تاتنهام موریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی

پاری سن ژرمن می‌تواند امشب قهرمانی‌اش در لیگ 1 فرانسه را قطعی کند.

طرفداری | دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و لوآور بستر مسابقه: هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه، فصل 24-2023  تاریخ: شنبه، 8 اردیبهشت 1403 (27 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه پارک دو پرنس (پاریس) داور: ویلی دلاژود ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن و لوآور پاری سن ژرمن (3-4-4): ناواس | حکیمی، مارکینیوش، پریرا، برالدو | آسنسیو، ویتینیا، زئیر امری | بارکولا، کولو موانی، دمبله لوآور: اعلام می‌شود...

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • کافی است انسان باشد!
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی