Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مصاحبه روزنامه همدلی با رئیس سازمان محیط زیست، عیس کلانتری به مردم توصیه کرده است: مردم در رختخواب لخت شوند، در اتاق نشیمن لباس بپوشند!

در بخشی دیگر از سخنانش گفته است: مردم هم واقعا باید همکاری کنند. دمای ۲۴ درجه برای زندگی کردن مردم در خانه کافی است، ولی مردم در خانه میخواهند لخت شوند و دما را افزایش می‌دهند که این در مصرف انرژی موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم در رختخواب لخت شوند، دراتاق نشیمن لباس بپوشند.

کلانتری

بخشی از مصاحبه کلانتری با روزنامه همدلی:

کلانتری: اگر برق نباشد همه از دولت طلبکار هستند. بنزین نباشد از دولت طلبکار هستند. مازوت بسوزانند و کامیون‌ها قدیمی است، دوباره همه از دولت طلبکار هستند. همه این‌ها هم یک طرفش به تحریم وصل است. اما هیچ کس درباره تحریم مدعی دولت نیست. روحانی مجبور است که آب، برق، گاز و نان را تأمین کند.

برای تأمین این‌ها باید انرژی تأمین شود. انرژی از پالایشگاه تأمین می‌شود که مازوت تولیدی پالایشگاه هم اجتناب‌ناپذیر است که اگر مصرف نشود، پالایشگاه متوقف می‌شود. یک طرف دیگر آن هم نیروگاه هست که اگر انژری آن تأمین نشود، برق تولید نمی‌شود. از طرف دیگر اختیار روحانی به عنوان رئیس جمهوری محدود است که بتواند مسائل را ریشه‌ای حل کند و تحریم‌ها را بردارد. خیلی‌ها می‌گویند حرف بی‌ربط می‌زنند که می‌گویند تحریم و به تحریم ربطی ندارد.

درصورتی که در همین مسئله مازوت و پالایشگاه‌ها مسئله تحریم موثر است. پالایشگاه‌های مدرن ۵ درصد مازوت تولید می‌کنند، ولی پالایشگاه‌های ما ۴ برابر بیشتر مازوت تولید می‌کنند. در نتیجه هوا بد می‌شود و دولت باید جواب دهد. همه این‌ها وصل به انرژی است و انرژی هم آلاینده است. مردم هم واقعا باید همکاری کنند. دمای ۲۴ درجه برای زندگی کردن مردم در خانه کافی است، ولی مردم در خانه میخواهند لخت شوند و دما را افزایش می‌دهند که این در مصرف انرژی موثر است.
یعنی مردم اختیار لخت شدن در خانه خودشان را هم نداشته باشند؟

در رختخواب لخت شوند، دراتاق نشیمن لباس بپوشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محیط زیست عیسی کلانتری اتاق نشیمن مازوت پالایشگاه تحریم پارسی خبر رختخواب لخت شوند نشیمن لباس بپوشند مردم در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه‌شنبه در دیدار با تیبولیته انگارته روبارد - وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی - با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست اظهارکرد: ایران آماده اعطای بورس به دانشجویان آفریقای مرکزی برای کسب علم در تمامی حوزه‌های فنی مهندسی، پزشکی و بالاخص حوزه محیط زیست است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری آفریقای مرکزی از سال ۲۰۱۶ سعی کرده تا از زیر پرچم استعمار غرب خارج شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از ندای آزادی‌خواهی در هرگوشه از جهان حمایت کرده است و در این راستا هر توانی که در حوزه محیط زیست داریم را در اختیار مردم و دولت شما قرار خواهیم داد.

معاون رییس جمهوری تصریح کرد: کشور ما در کلیه زمینه‌های فناوری علمی به‌ویژه انرژی‌های نو، مدیریت منابع آب و پساب، مدیریت پسماند، حفاظت از زیستگاه‌های طبیعی و توسعه رشته‌های دانشگاهی مختلف در حوزه محیط زیست می‌تواند نیازهای مردم آفریقای مرکزی را تامین کند و در این راستا حتماً پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم برای دعوت از وزیر محیط زیست این کشور برای حضور در ایران انجام خواهد گرفت.

سلاجقه با تاکید بر اینکه در آموزه‌های دینی و فرهنگی کشور ما ارتباط با ملت‌های جهان مبتنی بر انسانیت و تقوا تعریف شده است و رنگ و نژاد هیچ جایگاهی در تعریف روابط و ارتقای سطح مراودات ندارد، افزود: امیدوارم با توجه به موج جدید استعمارستیزی که در کشورهای آفریقای مرکزی آغاز شده است، استثمار برای همیشه از منطقه قاره کهن آفریقا رخت ببندد و مردم شریف این کشورها در صلح و آرامش باشند.

در ادامه این جلسه تیبولیته انگارته روبارد - وزیر شرکت های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی - با اشاره به مشکلاتی که کشور فرانسه طی سال‌ها استعمار برای آفریقای مرکزی ایجاد کرده است، اظهارکرد: من امروز به عنوان نماینده کشور آفریقای مرکزی اعلان می‌دارم که متاسفانه فضای رسانه‌های کذب و دروغ ما را از این کشور و ظرفیت‌های عالی پیشرفت آن محروم کرده و رشد چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و نگاه انسانی شما به ارتباطات سرآمد جهان است. ما به‌صورت جدی در جمع‌آوری و مدیریت پسماندها در شهرها و روستاهای کشورمان دچار مشکل هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا مردم و جوامع محلی دست به برداشت بی‌رویه از جنگل‌های آفریقای مرکزی بزنند، یادآور شد: این برداشت‌ها به همراه تغییرات اقلیمی باعث شده تا توازن فصل‌های ما که قبلاً شش ماه بارندگی و شش ماه خشکی بوده، تغییر یابد و ما اکنون برخی سال‌ها چهار ماه بارندگی یا چهار ماه خشکی داریم و این آسیب جدی به کشاورزی ما وارد کرده است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی گفت: ما نیازمند واردات فنآوری‌های نوین و تربیت نیروی انسانی کارآمد هستیم و در این خصوص از جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم تا در این زمینه به ما کمک کند.

کد خبر 6093483

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد