Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@09:01:22 GMT

سرخابی‌ها جه زمان به بورس می‌روند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۸۱۳۵

سرخابی‌ها جه زمان به بورس می‌روند؟

وزیر ورزش و جوانان که پیش‌تر بار‌های و بار‌ها وعده بی‌سرانجام خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را داده است، در تازه‌ترین وعده خود گفته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان امسال وارد بازار سرمایه می‌شوند. به گزارش پول نیوز، هر چقدر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نمایندگی از ورزش و فوتبال کشور دارای حاشیه هستند، حالا یکی دو سالی هست که به همان اندازه وعده و وعید واگذاری این دو باشگاه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی چند سال گذشته نمایندگان مجلس تصویب کردند که سرخابی‌ها تا پایان شهریور ۹۸ و بعد شهریور ۹۹ در فرابورس پذیرش شوند؛ در پی این اتفاق نیز وزیر ورزش و جوانان بار‌ها وعده تحقق این رویا را داده و هر سه ماه یکبار هم این وعده‌ها را بروزرسانی کرده و می‌کند.

وعده‌هایی که آخرین‌شان مربوط به پذیرش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس تا پایان پاییز امسال بود؛ اما حالا خزان هم به پایان رسیده و زمستان شده، و باز هم از ورود سرخابی‌ها به بازار سهام خبری نیست.

این در شرایطی است که وزیر ورزش و جوانان کمامان امید به ورود این دوباشگاه به فرابورس و در پی آن واگذاری آن‌ها دارد، و وعده و وعیدهایش کماکان ادامه دارد.

بر این اساس به تازگی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزشی که در تاریخ کشور رکوردار بیشترین وعده در زمینه خصوصی‌سازی سرخابی‌ها است، وعده جدیدی داده و گفته، خوشبختانه مواردی که بلاتکلیف مانده بود از جمله صدور اسناد مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با تلاش و پیگیری بسیار انجام و در نهایت اسناد مالکیت‌های دو باشگاه صادر شد.

وزیر ورزش همچنین با اشاره به این که کاری که باید در شرایط معمول در طول پنج سال صورت می‌گرفت، در طی هفت، هشت ماه گذشته انجام شده و صدور مجوز کمپ حجازی و ورزشگاه شهید مرغوبکار کمک بزرگی در این فرآیند کرد، وعده داده: انتظار دارم اعضای هیات مدیره و مدیران دو باشگاه، مراحل پایانی را با جدیت به سرانجام برسانند تا پیش از پایان سال، سرخابی‌ها وارد بازار سرمایه شوند.

بر این اساس باید گفت هر چقدر دیوار وعده‌های واگذاری سرخابی‌ها در سال‌های گذشته بالا بوده، دیوار صبوری هواداران این دو باشگاه و در مجموع فوتبال و ورزش کشور هم بالا است؛ باز هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم در سه ماه پیش رو بالاخره واگذاری سرخابی‌ها به سرانجام خواهد رسید یا نه.

ما که فکر می‌کنیم خواب زمستانی در انتظار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است؛ برای تعبیر این خواب کمتر از سه ماه باقی مانده، پس بازه هم به انتظار می‌نشینیم.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بازار سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرخابی ها وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی