Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی برای تیمش گل زد.

دو بازیکن ایرانی العربی عملکرد خوبی در بازی امروز داشته اند.

به گزارش طرفداری، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم های العربی و الخور قطر از ساعت 19:15 به مصاف هم رفتند. در نیمه اول این دیدار تیم العربی با نمایش درخشان بازیکنان ایرانی اش موفق به زدن 2 گل شد. گل اول العربی توسط مهرداد محمدی در دقیقه 18 به ثبت رسید و پس از آن، مهدی ترابی در دقیقه 38 موفق شد بار دیگر تیمش را به گل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این دیدار با حساب 2-0 پایان یافته است.

گل مهدی ترابی به الخور (العربی 2-0 الخور)


اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر