Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@20:24:01 GMT

«زن خشن» دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۸۴۹۵

«زن خشن» دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری زنی خبر داد که به عنوان مسافر، سوار خودروهای مسافربری شده و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری زنی از راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و ضرب و شتم راننده آن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند زن سارق مسافر نما را ساعاتی پس از سرقت در محدوده سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف 120 میلیون ریال وجه نقد و دو قبضه سلاح سرد از سارق، اعلام کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری 135 آزادی به 10 فقره زورگیری در محدوده استاد معین اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند بابیان اینکه شناسایی مالباختگان و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: رانندگان از سوار کردن مسافرهای مشکوک و بین راهی خودداری کرده و در صورت مواجهه با سارقان از انجام اعمال خودسرانه خودداری نموده و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت زورگیری زن سارق مسافر نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور