Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا فدایی بااشاره به گذشت حدود یکسال از همه گیری بیماری کرونا اظهارکرد: طی این مدت بسیاری از رشته‌های ورزشی متاثر از شیوع این بیماری شدند، اما تنیس یکی از رشته‌هایی بود که کرونا کمترین تاثیر را روی فعالیت‌های آن داشت.

او بیان کرد: باوجود اینکه چندماه ابتدایی شیوع این بیماری همه فعالیت‌های تنیس هم به مانند دیگر رشته‌های ورزشی متوقف شد، اما از حدود اردییهشت و خرداد بود که فعالیت هایمان را دوباره با قدرت از سر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: علیرغم اینکه در روز‌های ابتدایی حساسیت‌هایی بین خانواده تنیسور‌ها وجود داشت و نگران تردد و حضور فرزندانشان در اجتماعات بودند، اما با تدابیری که اندیشیدیم و با فراهم کردن محیطی آرام و رعایت کامل  دستور‌های بهداشتی این اطمینان خاطر را به آن‌ها دادیم تا نگران نباشند.

او افزود: همین مسئله باعث شد تا ورزشکارانی که داشتیم، همگی دوباره سر تمریناتشان حاضر شوند و ریزش چندانی در بحث تعداد ورزشکاران این رشته نداشته باشیم.

فدایی با بیان اینکه تنها حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد در تعداد ورزشکاران تنیس استان ریزش رخ داده، عنوان کرد: این موضوع هم به دلیل کاهش مدت زمان فعالیت زمین‌های تنیس است که آن هم پس از ایجاد ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها اتفاق افتاد، چراکه پیش از این تایم‌های تمرینی زمین‌های تنیس کرمانشاه تا ساعت ۲۳ شب هم ادامه داشت و اکنون نهایتا تا ساعت ۲۰ شب زمان داریم بتوانیم فعالیت کنیم.

او بیان  کرد: تنها مشکلی که در این مدت تنیس استان داشته در بُعدقهرمانی است که هیچ مسابقه‌ای در این مدت برگزار نشد و این مسئله قطعا روی سطح کیفیت تمرینات قهرمانانمان تاثیر خواهد گذاشت.

عضو هیات رئیس هیات تنیس استان تاکید کرد: با همه این‌ها حال تنیس کرمانشاه خوب است و روند رشد و پیشرفت آن متوقف نشده است.

او در ادامه این گفتگو اشاره‌ای هم به از سرگیری مسابقات تنیس در سطح کشور داشت و افزود: طی یکی دو هفته گذشته مسابقات تنیس "آرشاکلاپ" که از معتبرترین مسابقات این رشته در کشور محسوب می‌شود در دو رده سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال برگزار شد که نیک یوسفیان تنیسور خوش آتیه کرمانشاهی دراین رقابت‌ها در رده سنی زیر ۱۶ سال به مقام سوم دست پیدا کرد. البته با این وجود نیک یوسفیان کماکان در این رده سنی رنکینگ اول کشور را دارد که افتخاری بزرگ برای تنیس کرمانشاه بشمار می‌رود.

توسعه زیرساخت‌های تنیس در کرمانشاه

رئیس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه در ادامه گریزی هم به وضعیت زیرساخت‌های این رشته در سطح کرمانشاه داشت و گفت: تا سال گذشته پنج زمین تنیس – سه زمین مسقف و دو زمین روباز – در سطح شهر کرمانشاه داشتیم که خوشبختانه امسال با ورود یک باشگاه بخش خصوصی تعداد زمین‌ها به هفت مورد افزایش پیدا کرد.

عضو هیات رئیسه هیات تنیس استان از برنامه ریزی برای افزایش زیرساخت‌های این رشته در سطح شهرستان‌ها هم خبرداد و گفت: سال گذشته پروژه احداث زمین شهرستان صحنه را آغاز کردیم که درحال حاضر حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همه اقدامات لازم برای تکمیل پروژه انجام گرفته و تنها روکش نهایی آن باقی مانده که منتظر مساعد شدن شرایط آب و هوایی برای اجرای این بخش پایانی هستیم.

او یادآورشد: قرار بر این بود که احداث یک زمین هم در شهرستان جوانرود داشته باشیم که متاسفانه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و کوهپایه‌ای بودن این شهرستان هنوز نتوانسته ایم زمین مناسبی را برای اجرای پروژه پیدا کنیم.

فدایی بیان کرد: برای شهرستان‌های غربی استان هم برنامه احداث زمین را داریم، اما متاسفانه فعلا به دلیل مشکلات مالی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم و دستمان برای اجرای پروژه جدید بسته است.

انتهای پیام /ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش و جوانان تنیس استان هیات تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری نوبت اول کنکور در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه (پنجشنبه و جمعه) هفته جاری در استان خبر داد و گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم به رقابت می‌پردازند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند.

به گفته وی داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۳۴ درصد در رشته علوم انسانی، ۷ درصد در رشته ریاضی، ۵ درصد زبان خارجی و ۲ درصد در رشته هنر شرکت کرده‌اند.

وی زمان آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی را صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۸ صبح و رشته‌های زبان‌های خارجی و هنر را بعد از ظهر همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

دادفر زمان امتحان کنکور رشته تجربی را روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور عنوان کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه حوزه‌های امتحانی رشته‌های ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه را شامل ۱۲ حوزه دانشگاه رازی؛ ۲ حوزه دانشگاه صنعتی، چهار حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و ۲ حوزه در دانشگاه پیام نور بیان کرد و افزود: آزمون امتحان رشته‌های هنر و زبان خارجی صرفاً در ۷ حوزه دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

وی آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی