Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه اطلاع یافتن قالیباف از خبر تلخ شهادت حاج قاسم +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف شهادت حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه مقاومت در جنگ غزه پیروز است، خاطرنشان کرد آنچه که مقاومت لبنان از قدرت و تسلیحات خود به نمایش گذاشت، تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های آن است.

به گزارش ایسنا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت پس از هفت ماه جنگ در غزه، رژیم صهیونیستی نتوانست به استحکامات مقاومت نفوذ کند و آن‌ها را از بین ببرد و گروه‌های مقاومت فلسطین اطمینان دادند که می‌توانند ماه‌ها در مقابل دشمن به جنگ ادامه دهند.

وی که جمعه شب با شبکه المنار گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه مقاومت در غزه محاصره شده و توانایی‌های آن محدود است اما دشمن از سوی بسیاری از کشورها حمایت می‌شود که برای دستیابی به ۲ هدف خود یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا، توانایی‌های خود را در خدمت این رژیم قرار داده‌اند، گفت: با این حال محور مقاومت پیروز شد زیرا دشمن صهیونیستی را از دستیابی به اهداف خود یعنی سرکوب مقاومت و آزادی گروگان‌ها بازداشت. دشمن نتوانست به هیچ نوع پیروزی دست یابد و تا این لحظه همچنان در شمال نوار غزه نبردها ادامه دارد و شهرک‌های صهیونیست‌نشین بمباران می‌شوند.

نعیم قاسم درباره آتش‌بس در غزه گفت پذیرش هرگونه پیشنهاد یا توافقی که شامل آتش‌بس کامل در غزه نباشد، برای مقاومت دشوار است.

وی در ادامه به فشار بر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ناشی از جنگ غزه اشاره کرد و گفت بایدن در حال حاضر در داخل و خارج از کشورش تحت فشار است و در آستانه شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری قرار دارد و به همین دلیل است که با اعمال فشار برای برقراری آتش‌بس حتی به صورت موقت تلاش می‌کند خود را سفید کند.

نعیم قاسم درباره موضع‌گیری آمریکا درباره جنگ غزه هم گفت: فشار آمریکا بر اسرائیل همچنان ملایم است وگرنه از کمک نظامی به تل‌آویو خودداری می‌کرد. اظهارات واشنگتن ریاکارانه است و در مورد قصدش برای پایان دادن به تجاوز به غزه جدی نیست.

این مقام حزب‌الله در ادامه این گفت‌وگو به حمله تلافی‌جویانه ایران به اراضی اشغالی پرداخت و گفت «حمله ایران یک اعلام عملی بود، مبنی بر اینکه نمی‌تواند در صورت حمله به آن ساکت بماند».

وی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد. بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند و مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند.

نعیم قاسم گفت: آنچه در جنوب انجام دادیم دفاع پیشگیرانه با هدف حمایت از غزه، حفاظت از لبنان و بازدارندگی «اسرائیل» نام دارد.

وی افزود توانایی حزب‌الله در آسیب رساندن به رژیم صهیونیستی را نباید دست کم گرفت؛ «آنچه در جبهه جنوب انجام شد بخشی از نیرو بخشی از سلاح است و آنچه پنهان است، بیشتر است».

نعیم قاسم تاکید کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها متوجه خواهند شد که با این نوع تجاوز، مقاومت پایداری را ایجاد کرده‌اند.

او از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا قدردانی کرد و این اقدام مردمی را در تغییر دولت مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • روز خلیج فارس با شهنواز 
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها