Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار عصر یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای صدور کارت ملی تاکنون ۹۸ درصد مردم استان درخواست داده‌اند و ۱.۵ درصد هیچ اقدامی نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد جمعیت استان بوشهر مرد و ۴۷ درصد جمعیت زن هستند، افزود: حدود ۷۲ درصد از جمعیت استان بوشهر در شهرها سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه میانگین سن ازدواج در استان بوشهر به ۳۰ سال رسیده است، اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری، سه هزار و ۷۰۱ ازدواج و هزار و ۱۶۴ مورد طلاق در استان بوشهر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پنجره طلایی جمعیت ۱۵ تا ۶۴ سال است، ادامه داد: ۷۰ درصد جمعیت استان بوشهر در پنجره جمعیت طلایی قرار دارد که بیانگر جوان بودن جمعیت استان است.

کد خبر 5113232

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ازدواج و طلاق ثبت احوال بوشهر قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا استان بوشهر جمعیت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا ۸ اردیبهشت، به‌طور میانگین ۱۲.۸ درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت ۱۷۸.۸ میلی‌متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی ۲۰۵.۱ میلیمتر بوده است.   به گزارش ایسنا بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی طی هفت روز گذشته منتهی به ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۱.۹ میلیمتر بارش در این بازه زمانی دریافت شده که این میزان در بلندمدت ۶.۲ میلیمتر است بنابراین ۸۹.۹ درصد بارش بیشتر در این بازه زمانی دریافت شده است.   از ابتدای ماه جاری منتهی به ۸ اردیبهشت‌ماه  در کشور به‌طور میانگین ۱۲.۱ میلیمتر بارش ثبت شده، در حالی که میزان آن در بلندمدت ۶.۹ میلیمتر است. در نتیجه ۷۴.۲ درصد با افزایش بارش نسبت به بلند مدت روبرو بوده‌ایم.   از ابتدای سال جاری تا ۸ اردیبهشت‌ماه به‌طور میانگین ۱۷۸.۸ میلیمتر بارش در کشور ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت(۲۰۵.۱ میلیمتر) با کاهش ۱۲.۸ درصدی بارش روبرو هستیم.   جدول اطلاعات پهنه‌ای بارش‌ استان‌ها از ابتدای سال آبی جاری (اول مهرماه سال گذشته) نشان می‌دهد تنها استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت بارش بیشتری دریافت کرده‌اند که این میزان برای خراسان جنوبی ۱۴.۷ درصد، یسیتان و بلوچستان ۵۴.۹ درصد، کرمانشاه ۱.۹ درصد، گلستان ۳.۶ درصد، همدان ۱.۶ درصد و یزد  ۳۵.۹ درصد است.   بارندگی در سایر استان‌ها  کمتر از حد نرمال بوده است و در این زمینه  قزوین بدترین وضعیت را تجربه می‌کند چراکه ۴۱.۳ درصد کمتر از حد نرمال طی سال آبی جاری بارش دریافت کرده است.   استان تهران نیز از جمله استان‌هایی است که با کم‌بارشی روبرو بوده است. در حالی که میانگین بارش تهران در بلند مدت ۲۲۸.۹ میلیمتر است ولی در سال آبی جاری تنها به‌طور میانگین ۱۴۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است که نشاندهنده کاهش ۳۸.۵ درصدی بارش در این استان است.   به گزارش ایسنا شروع سال آبی در ایران از ابتدای پائیز است. به این ترتیب یک سال آبی در ایران از ۱ مهرماه شروع می‌شود و تا ۳۱ شهریور سال بعد ادامه می یابد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بحران آب در ۳ استان کشور افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر خشکسالی در کمین این استان‌ها

دیگر خبرها

  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است