Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:04:16 GMT

راننده کمپرسی سر از کبابی درآورد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۸۸۱۵

راننده کمپرسی سر از کبابی درآورد

ایسنا/اردبیل در حادثه رانندگی عجیبی که در پارس‌آباد رخ داد، راننده کامیون کمپرسی که در مسیر اسلام‌آباد به سمت سربند در حال حرکت بود با بی‌احتیاطی تمام به مغازه کبابی کنار جاده وارد شد و با تخریب این واحد تجاری خسارات زیادی را به همراه آورد.


در حادثه رانندگی عجیبی که در پارس‌آباد رخ داد، راننده کامیون کمپرسی که در مسیر اسلام‌آباد به سمت سربند در حال حرکت بود با بی‌احتیاطی تمام به مغازه کبابی کنار جاده وارد شد و با تخریب این واحد تجاری خسارات زیادی را به همراه آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حادثه عجیب رانندگی کامیون کمپرسی که مرد میانسالی بود در دم جان سپرد ولی به دلیل خلوت بودن این واحد کبابی در هنگامه صبح به هیچ یک از ساکنان این واحد صنفی لطمه جانی وارد نشد.
پلیس راه پارس‌آباد – سربند بررسی علل و عوامل این حادثه رانندگی را در دست اقدام دارند تا دلیل این انحراف به چپ خودروی کمپرسی و تخریب یک باب مغازه کبابی را متوجه شوند.
در محور پارس‌آباد – سربند و سربند به مشگین‌شهر در طول سال حوادث متعدد رانندگی با آمار بالای کشته و زخمی رخ می‌دهد که این تصادف از عجیب‌ترین حوادث رانندگی در طول سالجاری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حادثه حوادث رانندگي پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال بازدید از داروخانه های سطح شهرستان پارس آباد مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده تخلفات این داروخانه ها برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می شود، خاطرشان کرد: ما بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه ها و اطلاع رسانی های مکرر نسبت به اصالت سنجی داروها و فرآورده های سلامت محور در سامانه ثبت و ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات داروییتاکید جدی داریم.

مدیر داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه ثبت و ارزیابی تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات دارویی و موجودی فیزیکی داروخانه با قطع سهمیه موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.

سبزعلیپور تصریح کرد: انبار دارویی داروخانه ها باید طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه های لازم از سوی موسس اخذ شود.

وی ادامه داد: رعایت اصول علمی و فنی در ساخت داروهای ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه ضروری است و در این راستا مدیریت داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تمام تلاش خود را برای بررسی های کارشناسی به کار می گیرد.

کد خبر 6094610

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز