Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@22:32:36 GMT

قرار مجرمیت برای دزد گردنبند علی دایی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۸۹۱۲

قرار مجرمیت سارقی که گردنبند علی دایی را سرقت کرده، در حالی صادر شد که تلاش برای دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایران، عصر روز 8 آبان وقتی علی دایی به همراه دخترش از دفتر کار خود در خیابان آصف بیرون آمد تا سوار خودرواش شود، ناگهان دو سارق قمه به دست به او حمله کرده و گردنبند طلایش را قاپیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این سرقت، بازپرس علیرضا بهشتی از دادسرای ویژه سرقت دستور شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد و در نهایت یکی از متهمان این پرونده پس از چند روز دستگیر شد.

متهم ضمن ابراز پشیمانی از این سرقت گفت: گردنبند را به یک طلافروشی 50 میلیون تومان فروختیم. درحالی که تحقیقات برای شناسایی همدست متهم ادامه دارد، شاکی خواهان مجازات متهم شد و گفت: از آنجایی که این سرقت مقابل چشمان دخترم رخ داده و باعث ترس و وحشت او شده است، نمی‌توانم گذشت کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت قرار مجرمیت دزد گردبند علی دایی ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۲ سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سردار حمید هداوند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش 300 میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و  با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، 2 نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

کشف خودروهای 150 میلیاردی قاچاق در البرز دستگیری عامل اخلال در نظام اقتصادی با 8 هزار میلیارد تخلف ارزی تخلف ارزی 30میلیاردی یک شرکت داروسازی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز اظهارداشت: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آن ها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان  را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز