Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر یکشنبه در بازدید از نیروگاه گازی ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروگاه گازی ری از پیروزی انقلاب اسلامی در کمک به جبهه و کارهای انقلابی در منطقه همیشه زبانزد بوده و همواره از نیروهایی متخصص و متعهد بهره برده است و امروز در شرایط تحریم‌های ظالمانه، در این نیروگاه اقدامات خوبی در جهت بازسازی و تعمیرات واحدهای تولید برق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نیروی انسانی نیروگاه گازی ری با نثار چندین شهید والامقام از دیرباز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم بوده و امروز با خودکفایی و بهره گیری از دانش بومی جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.

وی افزود: در حوزه سرزمینی ری واحد پالایشگاهی و تولیدی فراوانی فعالیت می‌کنند که عنوان شده برخی از این واحدها سوخت مازوت استفاده می‌کنند که در این راستا رصد روزانه فعالیت واحدهای پالایشگاهی و تولیدی شهرستان ری در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار دارد و مدتهاست که حتی یک لیتر سوخت مازوت در این واحدها استفاده نمی‌شود و نمونه آن نیروگاه گازی ری است که در صورت قطعی گاز از سوخت نفت و گاز استفاده می‌کند و در حال حاضر این نیروگاه به مدت ۱۰ روز است که فعالیتی ندارد.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: افزایش جمعیت در اطراف تهران و نزدیک شدن بافت مسکونی به صنایع مشکلاتی را از جمله موضوعات زیست محیطی به همراه داشته است اما تعطیلی این صنایع تنها راهکار نیست بلکه بایستی به نحوی برنامه ریزی شود تا در بلند مدت ضمن جابجایی صنایع آلاینده که امکان آن وجود دارد، زمینه فعالیت واحدهایی که خود را با محیط زیست سازگار می‌کنند در چارچوب معین فراهم شود.

توکلی کجانی بیان داشت: در دولت تدبیر و امید زیرساخت‌های بسیار خوبی در وزارت نیرو ایجاد شد و در عمده نقاط از جمله شهرستان ری، خطوط آبرسانی و برق توسعه یافت و همچنان این روند ادامه دارد.

کد خبر 5113248

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری حسین توکلی کجانی سوخت مازوت قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا نیروگاه گازی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان