Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی یکشنبه شب اعلام کرد: تسهیلات برای هر واحد روستایی ۵۰۰میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۳۰۰میلیون ریال آن بلاعوض و نقشه ساختمان، نظارت ساختمان و صدور پروانه ساخت برای این واحدها نیز رایگان است.

وی ادامه داد: در سفر یک روزه دکتر نوبخت همچنین بازدید از مناطق سیل زده روستای سدیج ، پایانه نفتی جاسک به‌عنوان آخرین حلقه زنجیره انتقال نفت خام گوره به جاسک  شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان و جهش تولید  از دیگر برنامه این سفر است که امید می رود در این نشست ضمن تشریح وضعیت استان ، اعتبارات لازم برای عملیاتی شدن طرح ها تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

برچسب‌ها توسعه ایران محمدباقر نوبخت هرمزگان جاسک پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران محمدباقر نوبخت هرمزگان توسعه ایران محمدباقر نوبخت هرمزگان جاسک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب شهرکرد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد به‌عنوان یکی از طرح‌های پیشران حوزه اقتصادی، ورزشی و گردشگری گفت: این طرح یک صنعت تجاری خواهد بود.
احمد راستینه افزود: ارتفاع بالای این استان از سطح دریا و هوای خنک در تابستان شرایط را برای پرورش اسب مطلوب کرده است.
وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع پرورش اسب شهرکرد زمینه اشتغال‌زایی ۴۰۰ نفر به‌طور مستقیم و هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.
رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع پرورش اسب شهرکرد ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند که تا کنون نیمی از آن تامین شده است.
رئیس شرکت تعاونی مجتمع پرورش اسب شهرکرد هم گفت: این طرح در مجموع ۳۰ هکتار مساحت دارد که ۱۰۰ پرورش دهنده حرفه‌ای اسب در آن مستقر می‌شوند.
امینی فر افزود: در طرح این مجتمع هتل، فضای سبز، کافه رستوران، میدان‌های پرش و سرعت، کلینیک دامپزشکی و واحد‌های پرورش اسب پیش بینی شده است.
وی گفت: این مجتمع پس از بهره برداری مهمترین جایگاه تمرین هوازی اسب‌های ایران خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بنادر جدید لنگه و مکران آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد