Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صابراز امیدواری کرد که شرایط و کیفیت این رقابت به گونه ای باشد که تماشاگران از این دیدار لذت ببرند.نعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید اکبر پورموسوی امشب با حضور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم نفت مسجدسلیمان که قرار است از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه تختی برگزار شود، در خصوص پیش بینی نتیجه دربی نفتی های خوزستان اظهار کرد: به هر حال پیش‌بینی مسابقه بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. تیم نفت مسجدسلیمان هم تیمی است که روی زمین فوتبال بازی می کند. اما ما به دنبال برد هستیم.

او گفت: طی روزهای گذشته چند دیدار از این تیم را آنالیز کرده ایم و تصمیم داریم که علاوه بر کسب نتیجه یک نیمه از دیدار با سایپا را که بد رقابت کردیم، را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص سیستم دفاعی بسته تیم نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا راه حلی برای نفوذ به این سیستم دارد یا خیر، افزود: به هر حال شیوه دفاعی این تیم به این‌گونه هست و بسته رقابت می کند. اما ما تیم را آنالیز کردیم و برنامه خودمان را برای رسیدن به دروازه نفت مسجدسلیمان اجرا خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که طبق گفته کادر فنی صنعت نفت، این تیم در دیدار با مسجدسلیمانی ها محروم و یا مصدوم ندارند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۵ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم و تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول رقابت ها قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجدسلیمان دربی نفتی های خوزستان تیم نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان