Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، شیخ محمود نوری از علمای برجسته اهل سنت و معاون شورای علمای پیوند محمدی عراق، طی سخنانی در در وبینار بین المللی «شهدای قدس؛ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس» گفت: سخن از شهید و شهدا سخن از پاکی خونهاست، سخن از پاکی روح است؛ سخن از کسانی است که جان خود را و کل زندگی خود را به خاطر امت خود فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم منزلت شهید را در مرتبه سوم بعد از انبیا و صدیقین قرار داده است، گفت: بر این اساس شهادت منزلت والایی دارد و به شهادت رسیدن این دو فرمانده بزرگ به دست آمریکا دلیلی بر درست بودن مسیر آنها به سمت عزت امت محمدی(ص) است.

شیخ نوری ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند، پیروزی های این دو شهید عزیز بر علیه داعش که ساخته و پرداخته آمریکاست، خود دلیلی بر دشمنی ایالات متحده با فرماندهان مقاومت بود.

معاون شورای علمای پیوند محمدی عراق گفت: از زاویه دیگر شهید المهندس در عراق در پی کسب مقام و منصب نبود، بلکه در پی فراهم کردن امنیت برای برادران عراقی اعم از شیعه و سنی  و عرب و کرد و بلوچ و مسیحی و ایزدی و کل طایفه های عراقی بود.

وی تأکید کرد: هرکس بخواهد این دو شهید را به درستی بشناسد به این نگاه کند که حمایت از مسأله فلسطین و مسجد الاقصی و ضعفا و مساکین و مستضعفین فلسطین از اولویتهای آنها بود؛ این دو در محور مقاومت بودند که خواهان عزت و کرامت برای فرزندان امت اسلامی و محمدی است.

شیخ نوری ادامه داد:شاهد بودیم که چگونه حاج قاسم و المهندس و شهدای سنی و شیعه و عرب و کرد و...  برای نجات عراق و کشورهای عربی و اسلامی متحد شدند و با فتنه داعش در استانهای مختلف این کشور مقابله کردند.

وی در پایان گفت: ایستادن در کنار شهدا و خون شهدا ایستادن در کنار حق است؛ امروز هرکسی با آمریکا باشد مال و سلاح دریافت می کند و کسی که در مقابل آمریکایی بایستد بالعکس؛ حال آنکه به گفته خداوند ایستادن در کنار باطل ایستادن در کنار آتش و عذاب است و ایستادن در جبهه حق و مستضعفین و فقرا هرچند که با سختی همراه باشد ایستادن در کنار حق است، پس ما در کنار مستضعفین و فقرا می ایستیم. 

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها ایستادن در کنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم