Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:21:28 GMT

تیم فوتبال سردار بوکان به نخستین امتیاز خود رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۹۲۵۸

تیم فوتبال سردار بوکان به نخستین امتیاز خود رسید

سلیمان سواره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  در هفته سوم لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدار ۲ تیم سردار بوکان و پاس همدان به تساوی یک بر یک انجامید.

وی ادامه داد: با این نتیجه تیم سردار بوکان اولین امتیاز خود را کسب کرده و در رده دوازدهم قرار گرفت.

سردار تاکنون ۲ بازی انجام داده و موفق به کسب یک امتیاز از این ۲ بازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال سردار بوکان در نخستین دیدار خود از سری رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه های کشور روز دوشنبه هفته گذشته مقابل میهمان خود مس شهربابک متحمل نخستین شکست خود شد.

سردار بوکان که در فصل جدید هدایت آن را "حسین خطیبی" برعهده گرفته است، در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهربابک، شهیدقندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه شده است. 

این تیم طبق برنامه در هفته های آینده با تیم های شهدای بابلسر در بابلسر با پاس همدان در همدان و با نیروی‌زمینی تهران در بوکان دیدار خواهد کرد. 

سردار بوکان فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با هدایت "پیروز قربانی" با هفت برد، ۹ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. 

برچسب‌ها فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان اخبار کنکور باشگاه های کشور سردار بوکان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال