Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه تروریستی داعش یکشنبه شب مسئولیت حمله به هزاره های شیعه استان بلوچستان پاکستان که منجر به کشته شدن 11 معدنچی شد را بر عهده گرفت.

به گزارش مشرق از شبکه ان بی سی نیوز، گروه تروریستی داعش در آژانس خبری اعماق از طریق تلگرام مسئولیت حمله روز یکشنبه پاکستان را بر عهده گرفت.

عمران‌خان نخست وزیر پاکستان طی پیامی قتل ۱۱ معدنچی در ایالت بلوچستان را قویاً محکوم کرد و از نهادهای امنیتی خواست تا از تمام ظرفیت‌های خود برای شناسایی عوامل این اقدام تروریستی و سپردن آنان به دست عدالت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جنایت هولناک تکفیری‌ها علیه شیعیان پاکستان +تصاویر ۱۸+

طی سال‌های اخیر گروه‌های تکفیری و تروریستی از جمله لشکر جهنگوی، تحریک طالبان و داعش مسوولیت حملات مسلحانه و عملیات‌ انتحاری علیه شیعیان در ایالت بلوچستان پاکستان را برعهده گرفته‌اند.

عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان ضمن تقبیح کشتار بزدلانه معدنچیان شیعه در ایالت بلوچستان این کشور اطمینان داد که نظام این کشور تا آخرین نفس عوامل این اقدام تروریستی را تعقیب و آنان را مجازات می‌کند.

علامه جعفری رهبر شیعیان پاکستان درپی قتل فجیع ۱۱ معدنچی از جامعه شیعیان "هزاره" در ایالت بلوچستان، از دولت این کشور خواست تا با عوامل اصلی این اقدام تروریستی و موج جدید تحرکات عناصر تکفیری قاطعانه برخورد کند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین از احزاب پیشروی شیعیان در پاکستان در واکنش به قتل فجیع معدنچیانی که همگی به شیعیان "هزاره" در ایالت بلوچستان تعلق داشتند، از دولت عمران‌خان نخست وزیر پاکستان خواست تا  با عوامل این اقدام تروریستی با قدرت و شدت برخورد کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی گروه تروریستی داعش ایالت بلوچستان مشرق عملیات انتحاری شیعیان پاکستان اقدام تروریستی ایالت بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر

آسفالت تونل کندوان، بیش از 2 سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است. مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشا نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند./ دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر