Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 2-0 میلان مقابل بنونتو در هفته پانزدهم سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی میلان در مصاحبه با اسکای گفت:

یک بار دیگر پس از 10 نفره شدن، باور و اشتیاق خود را نشان دادیم. اجازه نمی دهیم نتایج سایر تیم ها، ما را تحت فشار قرار بدهد. در عوض برای کسب بهترین نتایج به خودمان فشار می آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی دچار چند اشتباه شدیم اما با اتحاد توانستیم سه امتیاز را به خانه ببریم.

هر بردی برای تقویت خودباوری تیم مهم است. ساندرو تونالی را در رختکن در آغوش گرفتم چون بابت اخراج از زمین واقعا ناراحت بود. تونالی از این خطاها، تجربه کسب می کند و بالغ می شود اما مشکل اینجاست که هر خطایی در صحنه آهسته نسبت به حالت عادی بسیار خطرناک تر به نظر می رسد.

پنالتی امشب بنونتو کمی شبیه پنالتی هفته قبل برای لاتزیو بود. تایید می کنم در هر دو صحنه برخورد وجود داشت اما به اندازه ای نبود که خطای پنالتی باشد؛ با این حال شکایتی از داوری نداریم.

بازی با یوونتوس؟ مسابقه ای عالی میان دو تیمی است که در فرم فوق العاده ای هستند. باید سعی کنیم فقط به مسیر خود ادامه بدهیم. بازهم می گویم یوونتوس در کنار اینتر و ناپولی، قوی ترین تیم ها سری آ هستند. بازی با یوونتوس تعیین کننده نیست. آنها 9 اسکودتوی پیاپی کسب کردند و همین حالا هم خیلی عقب تر از میلان نیستند. باید بازی به بازی پیش برویم. اگر در ماه آوریل همچنان صدر جدول بودیم، آنوقت می توانیم در مورد سایر مسائل صحبت کنیم. چند بازیکن مهم خود را مقابل یوونتوس نداریم بنابراین هر نتیجه ای رقم بخورد، تعیین کننده نخواهد بود. نتایج میلان اتفاقی نیست و بیانگر کیفیت تیم است.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • قرار ملاقات مودریچ با تاریخ: افسانه سوم رئال
  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!