Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی سیتیزن ها بار دیگر برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شد. 

عصر یکشنبه در یک بازی حساس، مهم و البته جذاب از هفته هفدهم لیگ برتر، منچسترسیتی موفق شد در خانه چلسی به پیروزی 3-1 دست یابد. در این بازی ایلکای گوندوعان، فیل فودن و کوین دی بروین برای تیم مهمان و کالوم هادسون اودوی برای تیم میزبان گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از Opta، در بازی چلسی - منچسترسیتی اتفاقات جالبی رقم خورد که در ادامه به مرور آن ها خواهیم پرداخت. 

فرانک لمپارد بیش از هر مربی دیگری در دوران ریاست رومن آبراموویچ در باشگاه چلسی، در بازی های خانگی شکست خورده است از ابتدای ماه دسامبر، تنها شفیلدیونایتد (6) و وست برومویچ (5) بیش از چلسی در لیگ برتر شکست خورده اند چلسی در شش بازی لیگ برتری اخیر خود 4 باخت را تجربه کرده است؛ این در حالی است که قبل از این بازه، آن ها طی 23 بازی آخر خود در لیگ برتر 4 بار شکست خورده بودند این تنها یازدهمین بار در تاریخ لیگ برتر بود که چلسی نیمه اول یک بازی را با عقب بودن حداقل 3 گل از حریف به پایان می رساند. آن ها در 10 مورد قبلی فقط یک بار توانسته بودند در چنین وضعیتی از شکست فرار کنند از ابتدای فصل گذشته، کوین دی بروین 9 بار موفق شده است در یک بازی لیگ برتری هم گل بزند و هم پاس گل بفرستد کوین دی بروین پس از کارلوس توز اولین بازیکن منچسترسیتی است که در سه بازی لیگ برتری پیاپی برابر چلسی موفق به گلزنی می شود هیچ یک از بازیکنان سابق چلسی موفق نشده اند به اندازه کوین دی بروین در بازی های لیگ برتری برابر این تیم گلزنی کنند (4) 13 درصد از گل های لیگ برتری منچسترسیتی در این فصل، طی 34 دقیقه ابتدایی بازی روز یکشنبه از راه رسید در مسابقه ای که فیل فودن به جوان ترین گلزن منچسترسیتی در بازی های لیگ برتری برابر چلسی تبدیل شد، کالوم هادسون اودوی هم عنوان جوان ترین گلزن چلسی در بازی های لیگ برتری برابر منچسترسیتی را از آن خود کرد

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوین دی بروین لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا