Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی گفت که نگران برکناری از سمت خود نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از شکست 3 بر یک چلسی مقابل منچسترسیتی اظهار داشت: شخصیت لازم برای بازگشت را داریم. ما 16 بازی بدون شکست در خانه داشتیم و یک ماه پیش همه درباره قرارداد جدید و اینکه تیم به کجا می‌تواند برسد، سؤال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مردم چیزهای دیگری می‌گویند. تنها چیزی که می‌توانیم آن را کنترل کنیم، بازی‌های آتی مانند دیدار با فولام است.

وی با بیان اینکه به تیمش باور دارد، گفت: نمی‌خواهم صحبت‌هایم انتقاد از بازیکنان تفسیر شود. من امروز اولین نفری هستم که به خودم نگاه می‌کنم، اما معتقدم این تیم دوباره اوج می‌گیرد. می‌دانم انجام کارهایی برای رسیدن به سطحی که منچسترسیتی از خود نشان داد، لازم است. برای ساختن چنین تیمی سال‌ها زمان صرف شده است و بازیکنانش در اوج دوران بازی خود هستند. سیتی بازی را از دقیقه 15 کنترل کرد و برای جبران گل‌های خورده باید ادامه می‌دادیم. نیمه دوم از همه لحاظ برای ما بهتر بود، اما در مجموع بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم.

ادامه نتایج ضعیف چلسی با شکست مقابل منچسترسیتی

سرمربی چلسی درباره خطر برکناری تصریح کرد: من نگران این موضوع نیستم و اینکه این موضوع مرا تحت فشار قرار می‌دهد یا خیر، اهمیتی ندارد. انتظار این دوران سخت را داشتم. در دوره‌ای سخت هستیم و آن را درک می‌کنم. چند بازی در مدتی کوتاه داشتیم و می‌دانم امسال انتظارات متفاوت است؛ چون مبلغی را هزینه کرده‌ایم. فشار ثابت است و وظیفه من، ادامه کار و انتخاب بازیکنان است. سال گذشته دوره‌های سختی داشتم، اما من کمال‌گرا هستم و بهترین‌ها را برای این باشگاه می‌خواهم.

لمپارد در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه احساس می‌کنند او به صبر نیاز دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: من همیشه احساس دلگرمی می‌کنم. می‌دانم ما تیمی نیستیم که مانند سیتی و لیورپول نتیجه بگیریم. یک تیم هستیم و اگر کانته یا تیاگو سیلوا را از ترکیب خارج کنیم، جوانان و بازیکنان جدید زیادی در تیم هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد اینکه باشگاه چلسی بازیکنان مطرحی در تابستان برای او خرید، بیان کرد: هاورتز و ورنر جوان هستند و در لیگ برتر بازی نکرده‌اند. چیلول جوان است و تیاگو سیلوا در انتهای دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد. این بازیکنان در اردوی پیش‌فصل حضور نداشتند و گاهی اوقات باید درس‌هایی بیاموزند.

سرمربی چلسی در مورد استراحت طولانی‌مدت منچسترسیتی نسبت به شاگردانش اظهار داشت: نمی‌توانم به آن تکیه کنیم. ما روزهای شلوغی داشتیم، اما زمان ما برای این بازی بد نبود. ما یک دوره خوب داشتیم و سپس وارد دوره‌ای سخت شدیم. وقتی سیتی کنترل بازی را در دست داشت، بازیکنان ما هیچ واکنشی به گل نشان ندادند و فکر می‌کنم بخشی از آن به اعتمادبه‌نفس مربوط است. این همان سطحی است که در آن قرار نداریم و باید به آن برسیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی فرانک لمپارد چلسی منچسترسیتی فرانک لمپارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد