Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، «آنتونی فائوچی» رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در گفت‌وگو با شبکه ان بی سی نیوز تصریح کرد: موج شیوع ویروس کرونا ناشی از تعطیلات کریسمس هنوز کاملاً احساس نشده است و احتمالا یکی دو هفته آینده شاهد افزایش بستری شدن مبتلایان در بیمارستان ها و هم مرگ ناشی از بیماری کووید ۱۹ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فائوچی هشدار داد: نگرانی من این است که ممکن است طی چند هفته آینده وضعیت کرونا در کشور بدتر شود زیرا همانطور که قبلا پیش بینی شده بود با ورود به فصل تعطیلات مردم سفر قابل توجهی را انجام داده‌اند.

هشدار عضو کارگروه ویژه کرونا کاخ سفید در مورد گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا در حالی مطرح می‌شود که شبکه سی ان ان یکشنبه شب در گزارشی به وضعیت آشفته و بحرانی کرونا در آمریکا پرداخت.

سی ان ان یکشنبه شب گزارش داد، تمام بیمارستان های سراسر آمریکا هم اکنون درگیر بیماران کرونایی هستند و این روزها شمار بیماران کرونا به طور بی سابقه ای در این کشور افزایش یافته است.

براساس این گزارش، تنها در روز شنبه بیش از ۱۲۳ هزار و ۶۳۹ نفر در سراسر آمریکا به علت بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان ها بستری شده‌اند.

براساس گزارش مرکز ردیابی کووید ۱۹، درحال حاضر ۳۲ روز است که افراد کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا بیش از یکصد هزار نفر است.

بالارفتن شمار مبتلایان و گسترش ویروس کرونا در آمریکا بدون شک با برگزاری مراسم ها و تعطیلات گذشته مانند مراسم شکرگزاری و شب های کریسمس ارتباط خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز تا روز شنبه بیش از ۲۰.۴ میلیون نفر در ایالات متحده به ویروس کرونا مبتلا شده و حداقل ۳۵۰ هزار و ۱۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور بیمارستان ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت