Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عدم حضور تیم تکواندوی پاس در لیگ امسال، اظهار داشت: مشکلات مالی باعث شد نتوانیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تکواندو تیم را جمع کنیم و ادامه دهیم. امسال بانک قوامین با بانک سپه اقدام شد و تقریبا هیچ گونه حمایتی از ورزش نیروی انتظامی نشد از این رو بودجه‌ای برای حضور تیم پاس در لیگ وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مالی همه جا وجود دارد و باید منتظر بمانیم که سال آینده چه اتفاقی برای ورزش پاس خواهد افتاد. البته چیزی مشخص نیست و مسئولان باید درباره این تیم تصمیم بگیرند. آرزو می‌کنم سال بعد حضور پرقدرت داشته باشند، چون تیم پاس یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران، پرافتخار و ریشه‌دار که حیف است که در لیگ نباشد.

وی افزود: همه تیم‌ها بسته شده بودند و در لحظه آخر این مشکلات برای ما پیش آمد. ولی برای تمام تیم‌ها حاضر در لیگ برتر تکواندو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم لیگ بسیار خوبی را امسال داشته باشیم. امیدوارم تیم‌های جدید به مسابقات لیگ بیایند و تکواندو روز به روز رونق بگیرد. 

سرمربی سابق تیم تکواندو پاس در خصوص اینکه بازیکنان با هماهنگی باشگاه می‌توانند به هر تیمی که دوست دارند بروند، گفت: تکواندوکاران سرباز که تابع مقررات و قوانین نیروهای مسلح هستند. بقیه بازیکنان نیز آزاد هستند تا به هر باشگاهی که تمایل دارند بروند.

سلطانی با اشاره به این مطلب که برای بستن یک تیم برای شرکت در لیگ تکواندو، هزینه‌های زیادی احتیاج ندارد، خاطرنشان کرد: با یک مبلغ جزیی هم می‌توانستیم در دو هفته لیگ مسابقه بدهیم. حتی با پول یک بازیکن تیم دیگر در لیگ تکواندو هم می‌شد حضور داشته باشیم. از فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ هم بسیار تشکر می‌کنم به ویژه محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو که هر گونه همکاری با تیم پاس به عمل آمد تا ما در لیگ باشیم ولی این ‌مشکلات مربوط به درون خانواده خودمان بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی نیروهای مسلح بانک سپه ورزش تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال