Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمیدرضا آذرنگ» نویسنده و بازیگر سینما و تئاتر اولین ساخته خود در عرصه سینما با نام «روزی روزگاری آبادان» را راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - سینمای کشور طی نیمه اول سال ۹۹ با چالش‌های فراوانی روبرو بوده است، بروز و شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته چرخ تولید و اکران در سینما را به طور کامل متوقف کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان ضربه طولانی مدتی را بر بدنه این هنر وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از مدتها انتظار دو روز پیش بالاخره بعد از گذشت ماه‌ها فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد، فراخوانی که در نوع خود می تواند امید به آینده سینما در سال جاری را زنده نگه دارد. 

در این میان کارگردانان جوان و پیشکسوت سینما با توجه به اعلام رییس سازمان سینمایی مبنی بر قطعی بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش تولید آثار خود را آغاز کرده اند و سینما بار دیگر با سرعت به سمت مسیر همیشگی تولید و عرضه قرار گرفته است. 

محمدحسین مهدویان، رضا میرکریمی، مانی حقیقی، مرتضی علی عباس میرزایی، وحید جلیلوند، محسن قرایی، اصغر فرهادی، آرش انیسی، مهدی جعفری و نیما جاویدی از جمله کارگردانان سرشناسی هستند که هم اکنون پیش تولید و یا تولید آثار سینمایی خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

«حمیدرضا آذرنگ» نویسنده و بازیگر سینما و تئاتر اولین ساخته خود در عرصه سینما با نام «روزی روزگاری آبادان» را راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد کرد.

حمیدرضا آذرنگ بازیگری که سال‌ها در آثار سینمایی و تلویزیونی توانست نقش‌های ماندگاری را از خود به جای بگذارد حال به سراغ ساخت اولین فیلم سینمایی خود رفته است. محسن تنابنده در این فیلم نقش اصلی را ایفا کرده است. 

آذرنگ به زودی ساخت نخستین فیلم سینمایی اش با عنوان «روزی روزگاری آبادان» را آغاز می‌کند. پیش تولید این فیلم به تازگی آغاز شده و آذرنگ قرار است نخستین تجربه کارگردانی خود در عرصه سینما را اواخر تابستان امسال آغاز نماید.  

آذرنگ پیش از این در آثاری همچون سریال تلویزیونی «نون. خ»، «نهنگ آبی»، «آرماندو»، جاده قدیم و آثار سینمایی همچون «آبجی»، «قاتل اهلی»، غلامرضا تختی، تنگه ابوقریب، آباجان، چهل و هفت، پیلوت و ملکه به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمیدرضا آذرنگ اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا حمیدرضا آذرنگ اخبار سینما جشنواره فیلم فجر حمیدرضا آذرنگ روزی روزگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، با اضافه شدن فیلم «مست عشق» به چرخه اکران، سینماهای این موسسه در ۲ روز پایانی هفته گذشته ۱۸ هزار مخاطب را جلب کردند که در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه سینماهای ملت و باغ کتاب رکورد پرمخاطب ترین روز سال را برای خود ثبت کردند.

«پردیس سینما گالری ملت» با ۴۳ درصد ضریب اشغال صندلی که قریب به ۷ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است که بیشترین آمار استقبال آن مربوط به فیلم‌های «مست عشق»، «تمساح خونی»، «بی بدن» بوده است.

«پردیس سینمایی باغ کتاب» که از بهمن ماه سال گذشته پس از چهار سال وقفه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، در ۲ روز پایانی هفته گذشته با نزدیک به ۵ هزار مخاطب، بیشترین سهم از فروش فیلم «مست عشق» را داشته است.

«پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینماهای جنوب شهر تهران، با یک سالن مدرن و ۲ سالن ممتاز، در این ۲ روز با بیش از ۵۰ درصد ضریب اشغال صندلی، بیش از ۳ هزار نفر را به سینما کشانده است.

در پردیس‌های سینمایی «تماشا» و «رازی» نیز «مست عشق»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» پرمخاطب‌ترین‌های این ۲ سینما بوده اند و هر کدام از سینماها به ترتیب تعداد ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ مخاطب را در ۲ روز پایانی هفته گذشته ثبت کرده اند.

موسسه تصویر شهر از موسسه های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که مدیریت پنج پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما گالری ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۱ سالن نمایش، سینماهای راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان رازی با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقه‌مندان به سینما است.

کد خبر 6090010

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت