Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری می گوید، هر رکابزنی که در قهرمانی آسیا مدال بگیرد از بیمه و حقوق برخوردار می شود.

محسن سلگی در گفتگو با ایسنا درباره ی علت بیمه نبودن دوچرخه سواران تیم ملی بیان کرد: ما اگر بخواهیم دوچرخه سواران را بیمه کنیم طبق قانون باید حقوق هم پرداخت کنیم. نکته این است تعداد رشته های دوچرخه سواری زیاد است و اگر بخواهیم برای بهترین نفراتمان هم این کار را انجام دهیم، حداقل باید ۳۰ نفر را بیمه کنیم و حقوق بدهیم و با توجه به بودجه فدراسیون امکان این کار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از این رو یک طرح دیگر آماده کرده ایم تا از این طریق بتوانیم کمکی به ورزشکاران کنیم.


سلگی در پاسخ به این پرسش که طرح فدراسیون برای کمک به ورزشکاران چیست ؟ گفت: طرحی که آماده کرده ایم این است که از سال ۲۰۲۱ هر ورزشکاری که در مسابقات قهرمانی آسیا مدال گرفت تا قهرمانی آسیا بعدی بیمه شود و حقوق هم دریافت کند. تا زمانی که در دوچرخه سواری باشم حتما از این طرح حمایت می کنم چون این حداقل کاری است که می توانیم برای ورزشکاران انجام دهیم.

او افزود: ما در اولین جلسه هیات رییسه مصوبه آن را می گیریم و امیدوارم هر کسی که رییس بعدی فدراسیون می شود نیز این طرح را دنبال کند. 

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که چرا فقط نفرات اول تیم ملی را بیمه دائم نمی کنید، گفت: در هر رشته ما چند نفر خوب داریم که باز هم تعداد نفرات زیاد می شود مثلا در جاده مردان حداقل شش نفر داریم که در یک سطح هستند بنابراین  نمی توانیم افراد را به صورت مادام العمر بیمه کنیم و از لحاظ بودجه ای امکان آن را نداریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود