Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجمان تیم پرسپولیس درحالی در لیگ برتر در هیچ یک از گل های این تیم تاثیر نگذاشته اند که امیر روستایی مهاجم قرضی پرسپولیس در تیم پیکان ، یک گل زده است و یک پاس گل داده است و علاوه بر آن یک پنالتی هم گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که در فصل جدید لیگ برتر پرسپولیس شش بازی را انجام داده است اما مهاجمان این تیم موفق به گلزنی نشده اند اما امیر روستایی مهاجم قرضی پرسپولیس در پیکان عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان رمضانی ، مهدی عبدی و وحید امیری در این فصل برای پرسپولیس بازی هایی را در خط حمله انجام دادند اما تاکنون هیچ کدام از این بازیکنان موفق به گلزنی برای تیم خود نشده اند و حتی در هیچ یک از گل های پرسپولیس هم تاثیر گذار نبوده اند.

این درحالی است که امیر روستایی ، بازیکنی که در ابتدای فصل از سوی باشگاه پرسپولیس به تیم پیکان قرض داده شد تا بدینجای کار یک گل زده است و یک پاس گل هم داده است و علاوه بر آن یک پنالتی هم کسب کرده است تا عملکردش از مجموع تاثیرگذاری های مهاجمان پرسپولیس بیشتر باشد  البته روستایی دو پنالتی هم خراب کرده است .

روستایی درحالی این عملکرد را از خود به نمایش گذاشته است که تیم پیکان یکی از دفاعی ترین تیم های لیگ برتر است و علاوه بر آن این مهاجم پرسپولیسی در سمت چپ خط حمله بازی می کند و مهاجم هدف هم نیست .

نکته جالب این است که امیر روستایی فصل قبل در کلیه رقابت ها کمتر از دویست دقیقه بازی کرد و حالا با این عملکرد نسبتا خوب نشان می دهد که قابلیت بازی ییشتر برای پرسپولیس را داشته است .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس امیر روستایی مهدی عبدی آرمان رمضانی اخبار پرسپولیس امیر روستایی پرسپولیس لیگ برتر مهدی عبدی امیر روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است