Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، اول صدای سرعت 2 خودرو شنیده شد. خودروهایی که انگار در یک مسابقه شرکت کرده یا کسی سر در پی آن‌ها گذاشته باشد، صدای ترمزهای ناگهانی و فشار بر موتور خودروها برای سرعت گرفتن دوباره، سکوت ناشی از منع تردد شبانه در منطقه منزل‌آباد را شکسته بود. صداها ادامه داشت تا اینکه صدای ترمزهای کشداری به گوش رسید و پس از آن صدای رگبار گلوله در سکوت مرموز شب، وحشت به دل اهالی منطقه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما صدای بعدی تنها سرعت گرفتن یک خودرو بود و دیگر هیچ. سکوت که دوباره بر منطقه جاری شد، سروکله شهروندان نیز پیدا شد، آن‌ها مقابل سمندی ایستادند که در پی تیراندازی تقریبا آبکش شده بود. وضعیت 2 سرنشین خودرو نیز بهتر از خودرو نبود، موضوعی که موجب شد بی‌درنگ، شهروندان موضوع را به پلیس 110و اورژانس اعلام کنند.

تقریبا هوا روشن شده بود که پیکر بی‌جان و غرق در خون 2 سرنشین خودرو سواری سمند، پس از معاینات تکنسین‌های اورژانس و تأیید مرگ، با دستور قضایی راهی پزشکی قانونی شدند تا علت دقیق مرگ و نحوه برخورد گلوله‌ با تن‌های داغ این افراد، روشن شود.

از همان ابتدای وقوع حادثه گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، برای شناسایی عاملان این جنایت در صحنه حاضر شدند. آن‌ها با توجه به سرنخ‌های به جامانده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه نشان از آن داشت که قاتلان مسافت زیادی را در پی خودرو مقتولان بوده‌اند، برخی از شهروندان نیز مدعی بودند که خودرو سواری آن‌ها را هنگام فرار از منطقه دیده و اطلاعات خوبی به کارآگاهان دادند.

در جست‌و‌جوی خودرو متواری

به گفته جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، مقتولان به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند که نشان از وجود یک اختلاف احتمالی میان ضاربان و افراد کشته شده داشت.

سردار ابراهیم قربان‌زاده با اشاره به بررسی‌های میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، بیان کرد: نتیجه این بررسی‌ها اطلاعات خوبی را در پی داشت و مشخصات خودرویی که متهمان از آن در اجرای این نقشه شوم استفاده کرده‌اند و با همان خودرو از صحنه گریخته‌اند، به دست آمد.

وی ادامه داد: این سرنخ مهم که منجر به صدور دستور ویژه از سوی مقام قضایی شد، کارآگاهان پلیس آگاهی را وارد یک عملیات سریع و متقابل کرد، عملیاتی که خیلی زود به نتیجه رسید.

شناسایی خودرو جدید متهمان هنگام فرار

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه متهمان در ادامه این عملیات شناسایی شدند بیان کرد: با به دست آمدن هویت ضاربان این افراد تحت تعقیب قرار گرفتند، تا جایی که تنها پس از چند ساعت از آغاز عملیات محل اختفای آن‌ها در مشهد کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در محل اختفای خود حضور نداشتند، تصریح کرد: مأموران متوجه فرار متهمان شدند و در ادامه با توجه به اطلاعات خوبی که به دست تیم رسیدگی‌کننده به پرونده رسید، آن‌ها متوجه شدند که متهمان راه خروج از استان را پیش گرفته‌اند.

قربان‌زاده ادامه داد: اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد متهمان برای رد گم‌کنی و سردرگم کردن مأموران، پس از تعویض خودرو با خودرو دیگری در حال فرار هستند.

سفر نیمه‌تمام متهمان

به گفته این مقام انتظامی، با تأیید فرار متهمان از مشهد و آغاز سفری ناشناخته گروهی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به دنبال متهمان راهی جاده شدند. این عملیات تا شهرستان تربت‌حیدریه ادامه یافت، جایی که متهمان پس از گذشت 5ساعت از جنایت‌ و فرارشان با هماهنگی‌های لازم از سوی پلیس این شهرستان متوقف شده بودند.

قربان‌زاده ادامه داد: مأموران که با دست پر به سراغ متهمان رفته بودند و هویت آن‌ها را می‌شناختند، توانستند 2 متهم اصلی پرونده را دستگیر و برای بازجویی‌های تخصصی به مشهد منتقل کنند.

کشف آلت قتاله از متهمان

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه عملیات متهورانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در 5 ساعت با دستگیری متهمان و دیگر افراد دخیل در پرونده به نتیجه رسید، تصریح کرد: در تحقیقات بعدی پرونده نیز 4قبضه اسلحه سبک و مهمات مربوط کشف شد.

قربان‌زاده در ادامه بیان کرد: تحقیقات کارآگاهان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته‌اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستور تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گلوله تیراندازی اخبار حوادث پلیس آگاهی قتل متهمان دستگیر منزل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم دختر خودکشی حوادث تهران اخبار تهران کرونا بازیگر سینما و تلویزیون قتل کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قربان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رکود در بازار خودرو هر روز عمیق تر از روز قبل می‌شود. روایت نمایشگاه‌داران، از شدت گرفتن رکود در بازار خودرو حکایت دارد.

در همین رابطه، سعید موتمنی، رییس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از تداوم رکود در بازار خودرو خبر داده و گفته است: اوایل هفته جاری قیمت انواع خودرو در بازار تا دو درصد ریزش را هم تجربه کرد اما این کاهش قیمت تداوم نداشت و در اواسط هفته بار دیگر به قیمت‌های پیشین بازگشت.

وی افزوده؛ افت قیمتی که در اوایل هفته اتفاق افتاده بوده برآمده از کاهش قیمت ارز و ریزش آن از رقم ۶۵ هزار تومان بود.

موتمنی متذکر شده؛ در سال ۱۴۰۳ قیمت بیشتر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار نسبت به آخرین روزهای سال ۱۴۰۲، افزایش ۴ تا ۵ درصدی را تجربه کرده‌ است.

وی تصریح کرده؛ عرضه همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می‌شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است؛ اگر عرضه به اندازه کافی بود، وضعیت قیمت خودرو در بازار متفاوت از امروز بود.

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم ۸۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. اما پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۷۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ اما با کاهش ۸۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار به قیمت ۹۷۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۸۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۴۰ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902234

دیگر خبرها

  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر