Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه لیورپول صدرنشین این رقابت‌ها در ورزشگاه سنت مری به مصاف تیم ساوتهمپتون خواهد رفت.

سرخپوشان بندر لیورپول در حال حاضر با ۳۳ امتیاز از ۱۶ بازی صدرنشین رقابت‌های لیگ جزیره است و تیم میزبان نیز با ۲۶ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه نهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم یورگن کلوپ در شرایطی در صدر جدول قرار گرفته که با منچستریونایتد هم امتیاز است و فقط به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شیاطین سرخ جایگاه نخست را در اختیار دارد. این بدان معنی است که کوچکترین لغزش لیورپول در این دیدار ممکن است به قیمت از دست دادن صدر جدول باشد، به خصوص آنکه منچستریونایتد روز سه شنبه بازی عقب افتاده خود را با تیم پایین جدولی برنلی برگزار خواهد کرد؛ بنابراین یورگن کلوب تیمش را با تمام قوا به مصاف شاگردان "رالف هازنهوتل" خواهد فرستاد.

ساوتهمپتون در حالی میزبان لیورپول خواهد بود که سرمربی این تیم که به دلیل ابتلای همسرش به کووید ۱۹ در قرنطینه به سر می‌برد و در دیدار روز سه شنبه مقابل وستهام روی نیمکت این تیم قرار نداشت، حالا مجاز است که تیمش را از نزدیک هدایت کند.

قدیس‌ها (لقب ساوتهمپتون) در غیاب سرمربی خود ۲ تساوی صفر-صفر برابر فولام و وستهام داشتند و اگر برابر لیورپول هم به تساوی بدون گل دست پیدا کنند رکوردی در تاریخ این باشگاه خواهد بود.

نگاهی به دیدار‌های رو در رو حاکی از آن است که در دیدار‌های پیشین لیورپول برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشته است. این تیم هر ۶ بازی آخر خود برابر ساوتهمپتون را با پیروزی پشت سر گذاشته، در این مسابقات ۱۷ گل زده و فقط ۲ گل دریافت کرده است.

شاگردان یورگن کلوپ در هشت بازی آخر خود برابر ساوتهمپتون شکستی نداشته و در این بازی‌ها به ۶ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته اند و در ۶ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

ساوتهمپتون ۱۰ بار برابر قهرمانان فصول گذشته لیگ جزیره به پیروزی دست یافته است و در این میان ۶ تیم مختلف را برده است. (منچستریونایتد بلکبرن آرسنال چلسی منچستر سیتی و لسترسیتی) حالا آن‌ها در صورت پیروزی برابر لیورپول اولین تیمی خواهند بود که هر ۷ قهرمان فصل‌های مختلف لیگ جزیره را شکست داده اند.

ساوتهمپتون اولین بازی خود در سال ۲۰۲۰ را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما آن‌ها از سال ۲۰۰۳ به بعد نتوانسته اند ۲ سال پیاپی در اولین بازی سال تقویمی خود به پیروزی دست یابند. این در حالی است که لیورپولی ها در ۸ سال گذشته فقط در یک سال بازی اول خود در سال نو را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در ۷ سال بعد ۴ تساوی و ۳ شکست داشتند.

بازیکنان کلیدی ۲ تیم

در تیم نیوکاسل پس از روی کار آمدن رالف هازنهوتل در دسامبر سال ۲۰۱۸ دنی اینگز ستاره بی چون و چرای این تیم بوده است. او روی ۳۸ گل تیمش در لیگ تاثیر گذار بوده، ۳۱ گل زده و ۷ پاس گل داده است. دیگر ستاره این تیم جیمز وارد پراوز است که روی ۲۲ گل تاثیر گذار بوده است.

در تیم لیورپول هم محمد صلاح گلزن برتر این تیم مقابل ساوتهمپتون بوده است. او در ۶ بازی برابر این تیم ۷ گل به ثمر رسانده است و فقط برابر بورنموث و واتفورد بیشتر از ۶ گل زده است.

بیشتر بخوانید

رکورد شکست ناپذیری لیورپول به ۶۷ بازی رسید پاتریک ویرا جایگزین مناسبی برای میکل آرتتا در آرسنال است توقف برایتون مقابل فولام در حضور ۱۱ دقیقه‌ای جهانبخش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول لیگ جزیره ۶ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند