Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@09:06:30 GMT

نکونام: جایگاه تیم مس رفسنجان انتهای جدول نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۰۴۶۸

نکونام: جایگاه تیم مس رفسنجان انتهای جدول نیست

به گزارش ایرنا جواد نکونام یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان در اهواز اظهار داشت: ابتدا جا دارد به تیم مس رفسنجان برای صعود به لیگ برتر تبریک گفت. معتقدم آنها کار بزرگی کردند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. 

وی با بیان اینکه مس رفسنجان تیم با برنامه‌ای است و نگاهی به جایگاه این تیم در جدول نداریم افزود: تیم مس نشان داده که بیرون از خانه هم خوب کار می‌کند و می‌دانیم فوتبال بازی کردن مقابل تیم‌هایی که از عقب شروع می‌کنند کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همه توان‌مان را بگذاریم و در زمین خودمان نتیجه بگیریم. 

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه بالای جدول نیاز به سه امتیاز داریم و تمام بازیکنان با تمرکز بالا به دنبال گرفتن نتیجه ایده آل هستند گفت: همه بازیکنان ما از جوان‌ها تا باتجربه‌ها شانس بازی دارند. من با بازیکنانم زندگی می‌کنم و معتقدم هر کسی که بهتر باشد شانس بازی کردن دارد. پارسال برخی از بازیکنان در ترکیب قرار گرفتند  که سال‌ها برای فولاد بازی نمی‌کردند.

وی در خصوص حمایت رییس دپارتمان داوری از داوران جوان‌ افزود: ماهم از داوران جوان حمایت می‌کنم، حتی در بازی‌هایی که به ضررمان تمام شد باز هم از داوری حمایت کردیم ولی ما داوران باتجربه خیلی خوبی هم داریم. معتقدم اگر داوران جوان خیلی زود وارد عرصه داوری شوند ممکن است شرایط برای آنها سخت شود.

نکونام با بیان اینکه باید در همه مسابقات لیگ، بهترین داوران قضاوت کنند و اگر اشتباهی هم صورت می‌گیرد باید آن را بپذیریم گفت: سه بازی پشت سر هم اشتباه تاثیرگذار داوری علیه ما بود و از این بابت اعتراض می‌کنیم ولی از آن طرف هم از داوران حمایت می‌کنیم و اعتقاد داریم که نباید اشتباهات داوری تکرار شود و اینکه داوری نباید روی نتایج بازی‌ تاثیرگذار باشد. همه باید کمک کنیم تا وضعیت خوبی در لیگ حاکم شود.

دیدار تیم های فولاد و مس رفسنجان از ساعت ۱۶:۵۰ روز دوشنبه ۱۵ دی ماه در اهواز برگزار می شود.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز جواد نکونام اخبار کنکور مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد